|

رئال مادرید، کیلیان امباپه را پشیمان کرد!

ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن، در چند هفته گذشته چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

تصمیم امباپه برای ادامه حضور در پی اس جی در پایان فصل گذشته باعث شگفتی بسیاری شد و شاید حتی بتوان گفت که دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حالی‌که وعده‌های جذاب مدیران پی اس جی به این بازیکن باعث شد که او به رویای قدیمی‌اش پشت کند و به حضور در پارک دو پرنس ادامه دهد، بسیاری معتقد هستند که او در چند هفته اخیر به هیچ وجه خوشحال نیست و فاصله زیادی با فصل گذشته دارد که به عنوان موتور محرک تیم شناخته می‌شد، نقشی که حالا در اختیار لیونل مسی و نیمار است. 

او دیگر مانند قبل بازیکن اول پی اس جی نیست و بارها به طعنه و کنایه اعلام کرده که دلیل این اتفاق سبک بازی و پستی است که کریستوف گالتیه برای او در نظر گرفته است. 

این ستاره فرانسوی پیش از این در زمان حضور در اردوی تیم ملی فرانسه نیز مدعی شده بود که در سبک بازی دیدیه دشان بسیار راحت‌تر است و آزادی عمل بیشتری نسبت به پی اس جی دارد. 

تمامی این اتفاقات دست به دست هم داده تا کار را برای امباپه در فصل جدید سخت کند. نمایش ضعیف‌تر و افت قابل توجه در آستانه جام جهانی 2022 قطر به هیچ وجه خبر خوبی برای او و همچنین تیم ملی فرانسه نیست اما آنها امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را با سبک مدنظرش در ترکیب تیم دشان احیا کنند. 

حالا به نظر می‌رسد که شاید امباپه با توجه به وضعیت موجود از این که پیشنهاد رئال مادرید را نپذیرفت و به آن پاسخ منفی داد پشیمان باشد، هرچند برای پشیمانی دیگر دیر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها