|

یک روایت تازه از پنالتی جنجالی ترابی

یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که در بازی با تراکتور خود لوکادیا پنالتی را به مهدی ترابی داده است!

لینک کوتاه کپی شد

گرچه بیش از یک هفته از پنالتی جنجالی پرسپولیس می‌گذرد، اما اخبار مرتبط با آن هنوز به گوش می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب تراکتور شد تا اولین شکست این فصل را تجربه کند. با این حال، این تیم فرصت داشت تا با گلزنی احتمالی مهدی ترابی از شکست فرار کند.

فارغ از باخت شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل تراکتور، خبرسازترین چهره این بازی مهدی ترابی بود. او که برخلاف دیگر بازیکنان ایرانی این باشگاه که در ترکیب اولیه قرار گرفته بودند مچ‌بند مشکی نبسته بود، در دقایق پایانی دیدار مانع از این شد که یورگن لوکادیا، پنالتی زن موفق بازی قبلی پرسپولیس (برابر نفت مسجد سلیمان) پشت توپ بایستد. ترابی قصد داشت با تبدیل کردن آن پنالتی جنجالی که با اشتباه محض داور به دست آمده بود، آمار گلزنی‌اش را بالا ببرد.

این درحالی بود که لوکادیا پیش از این برای پرسپولیس در حضور ترابی پنالتی زده و ضربه اش تبدیل به گل هم شده بود. ضمن این که لوکادیا در مسیر آقای گلی نیاز به زدن این پنالتی داشت و از همه مهم‌تر از بقیه بازیکنان برای گلزنی و پیروزی بیشتر انگیزه داشت، اما ترابی شخصا توپ را در دست گرفت و یحیی گل محمدی هم اعتراضی به این حرکت نکرد.

پس از آن بازی شنیده شد یورگن لوکادیا از دست مهدی ترابی دلخور شده است که چرا اجازه نداده پشت ضربه پنالتی بایستد؟ حالا این منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر به ما گفت که «لوکادیا خودش به مهدی ترابی اعلام کرده تا پنالتی را بزند!»

به هر حال هر چه بود گذشت و پرسپولیس اولین شکست فصل خود را آن هم در ورزشگاه آزادی تهران تجربه کرد. جالب‌تر از همه مصاحبه یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پایان بازی با تراکتور بود که در خصوص اینکه با توجه به از دست رفتن پنالتی تیمش آیا مهدی ترابی پنالتی‌زن اول سرخ‌پوشان است یا لوکادیا، گفت: «مهم‌ترین موضوع در پنالتی زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن است. در بازی قبلی لوکادیا پنالتی زد و امروز ترابی، هر دو نیز خیلی خوب پنالتی می‌زنند، اما به حدی بازیکنانم ذهن مشوشی داشتند که شاید چند تا هم می‌زدیم گل نمی‌شد!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها