|

ستاره تراکتور همچنان مصدوم

کاوه رضایی روز گذشته هم نیز در تمرین گروهی بازیکنان تراکتور شرکت نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی مهاجم سرشناس تیم تراکتور که سه روز پیش از دیدار مقابل پرسپولیس و در تمرین پرفشار قربان بردیف از ناحیه مچ پا آسیب دید، بازی با پرسپولیس و مس رفسنجان را از دست داد و در حالی که به نظر می‌رسید به بازی نفت مسجدسلیمان برسد، احتمال دارد در این مسابقه نیز غایب باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ کاوه پس از حضور تیم تراکتور در تهران، فیزیوتراپی خود را در پایتخت دنبال کرد و دو روز نیز از قربان بردیف مرخصی گرفت و در شرایطی که تصور می‌شد پس از بازی مس رفسنجان به تمرینات گروهی بازگردد، این اتفاق برایش رخ نداد.

رضایی در دو جلسه تمرینی اخیر تراکتور حضور داشته اما به صورت انفرادی کار خود را دنبال کرده و نتوانسته همراه با دیگر بازیکنان کار با توپ را انجام دهد.

قربان بردیف که حساب ویژه روی کاوه باز کرده بود، به کادر پزشکی تراکتور اعلام کرده که قصد ندارد روی او ریسک کند و بدون تمرین گروهی، او را به زمین بفرستد.

نکته مهم اینکه کادرپزشکی تراکتور به سرمربی روس تبار سرخپوشان گفته بود که این مهاجم پس از بازی مس رفسنجان در اختیار تیم خواهد بود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

حال همه منتظر دو تمرین باقی مانده تراکتور هستند تا وضعیت این مهاجم مشخص شود. در صورتی که او تمرین انفرادی انجام دهد، به بازی با نفت مسجدسلیمان نخواهد رسید و در غیر این صورت احتمال دارد بردیف او را در لیست قرار دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها