|

زمان بازگشت سردار آزمون به تیم ملی مشخص شد

لژیونر مصدوم تیم ملی فوتبال کشورمان از 15 آبان می‌تواند تمرینات خود را آغاز کند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه های این روزهای کارلوس کی روش وضعیت مصدومیت سردار آزمون است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این بازیکن با آسیب دیدگی از ناحیه ماهیچه دوقلوی پا دچار مصدومیت شده و باشگاه بایرلورکوزن هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که این مهاجم ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود. طی روزهای گذشته شایعات فراوانی در مورد اینکه آزمون به جام جهانی می‌رسد یا خیر مطرح شده و حتی برخی رسانه‌های خارجی در این مورد تحلیل‌هایی را منتشر کرده‌اند.

روز گذشته هم نقل قولی از مدیر برنامه این بازیکن منتشر شد که حضور آزمون در جام جهانی شبیه به معجره می‌ماند اما پدر سردار آزمون این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد فرد مورد نظر مدیر برنامه پسرش نیست. انتشار این اخبار طی روزهای گذشته نگرانی‌هایی را در مورد حضور این بازیکن در جام جهانی ایجاد کرده اما یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال به آنا خبر داد سردار نه تنها به جام جهانی می‌رسد بلکه وی از روز ۱۵ آبان می‌تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند. پزشکان تیم ملی ایران به درخواست کی روش با کادر پزشکی باشگاه بایرلورکوزن آلمان به صورت مرتب در تماس بوده و پیگیر وضعیت آزمون هستند و پیگیری شرایط این بازیکن نشان می‌دهد این بازیکن درست در اواسط آبان تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است زمانی که اشکان دژاگه در سال ۲۰۱۸ دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شد کارلوس کی‌روش در تماس با مسئولان و کادر پزشکی باشگاه این بازیکن خواستار درمان وی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی شد که با پیگیری‌ها این اتفاق رخ داد. به نظر می‌رسد کی روش همین تاکتیک را برای سردار آزمون نیز در نظر داشته باشد که در صورت موافقت باشگاه بایرلورکزون ممکن است سردارآزمون در تهران و در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و به همراه ملی پوشان داخلی عازم قطر شود.

طبق اعلام مسئولان فدراسیون تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۲۰ آبان ماه یک دیدار دوستانه در تهران با یکی از تیم‌های آسیایی برگزار می‌کند و سپس مهیای سفر به جام جهانی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها