|

اختلاف شدید بین امباپه و پاری سن ژرمن؛ رئال مقصد نهایی؟!

مباپه علاقه دارد با رئال قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به تیم لیورپول را صادر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد رابطه بین کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن کاملا شکراب شده و دیگر راه برگشتی بین این ستاره فرانسوی و باشگاه متمول باقی نمانده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ابتدا این خبر از سوی RMC منتشر و در ادامه توسط مارکا تایید شد و به نظر می رسد کیلیان امباپه حتی بعد از تمدید قرارداد و با شروع فصل تابستان، درخواست جدایی داده است. حالا این بازیکن برای جدایی از پاری سن ژرمن در ماه ژانویه آینده تلاش می کند و باشگاه نیز در صورت رعایت مواضعش، حاضر به همکاری خواهد بود و با این درخواست موافقت کرده است.

اما یک نکته به صورت قطعی توسط پاری سن ژرمن اعلام شده و مقصد امباپه می تواند هر جایی به جز سانتیاگو برنابئو و باشگاه رئال مادرید باشد. پس در این میان نام لیورپول به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن مطرح شده است. همه از اختلاف بین فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی برای مدت طولانی باخبرند و مواردی مانند سوپر لیگ و همین تمدید قرارداد امباپه، رابطه دو باشگاه را تیره و تار ساخته است.

امباپه معتقد است که پاری سن ژرمن به او خیانت کرده است. مدیریت ورزشی باشگاه به این بازیکن وعده‌هایی داد که اکثر آنها غیرقابل اجرا بودند. حتی امباپه در آن مقطع و در واقع به نشانه قدردانی از پاری سن ژرمن، پذیرفت که به جای سال 2024 تا 2025 تمدید کند، اما وعده های مذکور اجرا نشده است.

در ماه می و وقتی امباپه پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد، فشار سیاسی روی شانه این بازیکن یکی از دلایل رخ دادن این اتفاق بود. او به دوستان قابل اعتمادش توضیح داده بود که پول برایش مهم نیست و فقط به دنبال فوتبالی پویا و ناب می‌گردد. باید دید رئال مادرید به این سناریوی جدید چه واکنشی نشان می دهد و البته به نظر امباپه همچنان می خواهد روزی لباس این تیم را به تن کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها