|

ترکیب احتمالی بارسلونا - اینتر در لیگ قهرمانان اروپا امروز 20 مهر

بارسلونا در دیداری حساس از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ به مصاف اینترمیلان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم کاتالان در گروه C سه امتیاز کمتر از اینتر رده دومی به دست آورده و غول‌های ایتالیایی با پیروزی 1-0 در هفته گذشته در سن سیرو به این جایگاه رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ بارسلونا در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و این باشگاه بار دیگر با این احتمال در فصل جاری روبرو است. بارسلونا با مجموع سه امتیاز از سه بازی، در رده سوم گروه C، در واقع 6 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ صدرنشین!

شاگردان ژاوی فعالیت در مرحله گروهی خود را با پیروزی 5-1 مقابل ویکتوریا پلژن در 7 سپتامبر آغاز کردند، اما دو بازی آخر خود را در این رقابت‌ها باختند، قبل از شکست مقابل اینتر در سن سیرو، با گل هاکان چالهان اوغلو، 2-0 مقابل بایرن شکست خوردند.

بارسلونا از اهمیت پیروزی در مسابقه امشب آگاه خواهد بود و از بازگشت به زمین خود خوشحال خواهد شد، زیرا از ماه می در هیچ رقابتی در نیوکمپ شکست نخورده است.

در حالی که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا با مشکل مواجه بوده، کاتالان‌ها در لالیگا بسیار عالی ظاهر شده‌اند و توانستند هفت پیروزی متوالی را با نتیجه 1-0 مقابل سلتاویگو به دست آورند و پدری تنها گل را به ثمر رساند.

بارسلونا بار دیگر در صدر لالیگا قرار دارد و در امتیاز 22 با رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو این هفته در برنابئو قرار دارد، اما تیم ژاوی نمی‌تواند شکست هفته پیش را فراموش کند.

اینتر هفته گذشته پس از شکست‌های پی در پی در سری آ مقابل اودینزه و رم وارد جدال با بارسلونا شد، اما عملکرد عالی به آن‌ها اجازه داد تا هر سه امتیاز را کسب کنند.

شاگردان سیمونه اینزاگی در اولین بازی فصل لیگ قهرمانان 2-0 مغلوب بایرن شدند اما قبل از پیروزی مقابل بارسلونا در خارج از خانه، مقابل پلژن با نتیجه 2-0 پیروز شدند و در مجموع 6 امتیاز آن‌ها را در رده دوم قرار داده است.

اینتر همچنین پس از یک پیروزی مهم در سری آ وارد این دیدار خواهد شد و ساسولو را 2-1 شکست داد؛ ادن ژکو دو گل برای غول‌های میلانی زد که با 15 امتیاز در رده هفتم جدول  قرار دارند.

بازیکنان اینتر از مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پیش رفتند اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لیورپول شکست خوردند و از زمان رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی در فصل 2010-2011 نتوانسته‌اند از دور اول حذفی این رقابت‌ها عبور کنند.

افعی‌ها آخرین بار در مرحله گروهی رقابت‌های 20-2019 در نیوکمپ با نتیجه 2-1 شکست خوردند، اما این نکته قابل توجه است که بارسلونا در 3 بازی از 6 بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن، روبرتو، پیکه، گارسیا، آلونسو، گاوی، بوسکتس، پدری، دمبله، لواندوفسکی، فاتی

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

اونانا، اشکرینیار، دوریج، باستونی، دامفرایس، بارلا، چالهان اوغلو، مخیتاریان، دیمارکو، ال مارتینز، ژکو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها