|

ستاره تیم ملی انگلیس مصدوم شد!

مدافع تیم ملی انگلیس، در دیدار شب گذشته چلسی مقابل میلان دچار مصدومیت شد.

لینک کوتاه کپی شد

چلسی شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف میلان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای شاگردان گراهام پاتر داشت و توانست این تیم را به صدر جدول رده‌بندی این گروه برساند تا آنها به شانس اصلی صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان تبدیل شوند. 

با این حال، اتفاق بدی برای آبی‌های لندن در جریان این بازی رخ داد که ممکن است حتی سرنوشت تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر را نیز تحت الشعاع قرار دهد. 

ریس جیمز در نیمه دوم این دیدار دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. او به ناچار در دقیقه 62 این بازی در حالی که لنگ می‌زد از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به سزار آسپیلیکوئتا داد.

 

این می‌تواند خبر بسیار بدی برای گرت ساوت‌گیت باشد که علاقه بسیاری به این بازیکن دارد و امیدوار بود که بتوان در دیدارهای انگلیس در جام جهانی 2022 قطر از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند. 

جیمز این فصل یکی از بهترین بازیکنان چلسی بوده است و نمایش او در ترکیب این تیم تحسین بسیاری را برایش به همراه داشت. 

پاتر پس از پایان بازی گفت که هنوز به طور دقیق از شرایط این مدافع تیمش آگاه نیست و برای اظهارنظر درباره شدت مصدومیت او خیلی زود است. 

اولین بازی انگلیس در جام جهانی در روز آغاز این رقابت‌ها برابر تیم ملی ایران است. گزینه دیگر ساوت‌گیت برای حضور در این پست ترنت الکساندر آرنولد است که این فصل به شکل قابل توجهی افت کرده و همین موضوع باعث نگرانی ساوت‌گیت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها