|

جدایی مهاجم پرسپولیس در نیم فصل تقریبا قطعی است!

نیمکت نشینی‌ مداوم احتمالا مهدی عبدی را مجاب می کند او از پرسپولیس جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی عبدی که در فصل گذشته برترین گلزن پرسپولیس لقب گرفت، در این فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب سرخپوشان به دست نیاورده است. او که بازی این هفته تیمش مقابل مس رفسنجان را به دلیل مصدومیت از دست داده، با ادامه این شرایط شاید دور از انتظار نباشد که در پنجره زمستانی مجبور به تصمیمی جدید درباره آینده فوتبالی خود شود.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ عبدی که به عنوان یک پدیده به جمع سرخپوشان اضافه شد، اولین بار توسط گابریل کالدرون با اعتماد در حساس‌ترین بازی خود به کار گرفته شد و دقایقی بعد از حضور در دربی موفق شد گل تاریخی خود را به ثمر برساند.

این اول مسیر بازیکنی بود که تصور می‌شد رفته رفته جا پای مهدی طارمی و علی علیپور بگذارد و به عنوان مهاجمی تازه ظهور کرده در ترکیب پرسپولیس بدرخشد. عبدی که در زمان حضور در پرسپولیس زننده گل‌های حساسی همچون نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فینال این رقابت‌ها لقب گرفته، اکنون اما در مسیری قرار گرفته که شاید یک تصمیم جدید بتواند او را بار دیگر در جاده پیشرفت قرار دهد.

عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند، با 9 گل زده به عنوان برترین گلزن این تیم نام خود را مطرح کرد. به واسطه این درخشش و شرایط سنی که این مهاجم داشت، مورد توجه تیمی در لیگ اروپا (چاوز پرتغال) قرار گرفت و مراحل انتقال خود را پشت سر می‌گذاشت. با این حال با توجه به نیاز پرسپولیس و درخواست رسمی یحیی گل محمدی مبنی بر ادامه همکاری و عدم اجازه خروج، او به حضور در این تیم ادامه داد و تصور می‌کرد شانس بیشتری برای درخشش در این تیم از آن خود کند.

اما اکنون با اضافه شدن لوکادیا و فلسفه یحیی گل محمدی برای بکارگیری یکی از هافبک‌های تیمش به عنوان زوج این مهاجم هلندی، او به یک نیمکت نشین صرف در جمع سرخپوشان تبدیل شده است. با این شرایط و البته احتمال اضافه شدن شیخ دیاباته و حضور حامد پاکدل، بعید نیست که مهدی عبدی برای دستیابی به فرصت بیشتر در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال مسیر تازه‌ای باشد و پا جای پای مهدی طارمی و علی علیپور بگذارد. او البته باید جاه طلبی و تلاش خود را نیز افزایش دهد و با تفکرات حرفه‌ای در فرصت‌های باقیمانده به دنبال اتفاق بهتری باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها