|

بیانیه جنجالی باشگاه بارسلونا علیه اینتر!

باشگاه بارسلونا اقدامات عجیبی را برای بازی امشب این تیم برابر اینتر در ورزشکاه نوکمپ در نظر گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

کاتالان ها در دیدار مرگ و زندگی، امشب در خانه پذیرای اینتر هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما در اطلاعیه روز گذشته بارسلونا اشاره شد که "حضور روی صندلی هایی برای هواداران تیم میزبان در نظر گرفته شده، برای هواداری که لباس اینتر و رنگ آبی و مشکی پوشیده اند، مجاز نخواهد بود". بدین ترتیب و بر خلاف گذشته، افرادی که لباس یا شال و یا هر وسیله ای منقش به آرم یا رنگ اینتر را با خود دارند، فقط در بین آن 2 هزار جایگاهی که برای آنها در نظر گرفته شده قادر به حضور خواهند کرد.

این تصمیمی بود که بارسلونا پس از مشورت با مقامات داخلی خود اتخاذ کرد و یوفا در این رابطه نقشی نداشته است. نشریات ایتالیایی مدعی شدند با توجه به اینکه که در گذشته هیچ مشکلی بین طرفداران دو تیم وجود نداشته، این یک حرکت غیرمنتظره از سوی بارسلونا بود. در حقیقت به نظر می رسد بارسلونا اینگونه قصد دارد تمام فضای ورزشگاه نوکمپ را به هواداران خودی اختصاص دهد.

هفته گذشته دیدار دو تیم در سن سیذو با جنجال فراوانی همراه شد و بازیکنان و کادر فنی بارسلونا به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشتند. عدم کسب پیروزی در بازی امشب برای تیم ژاوی شانس این تیم برای صعود به دور بعد را به شدت کم خواهد کرد و بارسا چاره ای جز شکست اینتر در این دیدار ندارد. پس مدیران این باشگاه تمامی امکانات لازم برای پیروزی بارسلونا را فراهم کرده و حتی نمی خواهند یک اینتری در بین آنها در ورزشگاه جایی داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها