|

ادعای سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست برابر پرسپولیس

سرمربی مس رفسنجان مدعی است در بازی مقابل پرسپولیس دو سوم بازی در اختیار شاگردان او بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به تیم پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. همچنین به تیم خود خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود. فکر می‌کنم پرسپولیس در 25، 30 دقیقه نخست مسابقه عملکرد بهتری داشت. ما اشتباهات فردی داشتیم که شاید روی هیجان و کم‌تمرکزی بازیکنان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم وی در ادامه افزود: دو سوم دیگر مسابقه در اختیار ما بود. البته از این مسئله نتوانستیم بهره کافی ببریم. یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم. در چنین مسابقاتی، جزئیات و استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است.

ربیعی درباره صحنه خطای وحید امیری که اعتراض او را به دنبال داشت، اما داور از دادن کارت زرد یا قرمز به بازیکن پرسپولیس امتناع کرد و به نوعی او را اخراج نکرد، گفت: شما صحنه را دیدید؟ از نظر شما کارت زرد داشت؟ من آن صحنه را در بین دو نیمه دیدم. در آن صحنه امیری پاس خود را روی زانوی جعفری گذاشت و این یک بی‌احتیاطی بود که می‌توانست کارت زرد به دنبال داشته باشد. داور به من گفت که قبل از آن صحنه، خطای بازیکن تیم ما را گرفته است و من هم به همین دلیل مجاب شدم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها