|

ستاره رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد!

تیبو کورتوا در تمرین امروز صبح رئال نیز غایب بوده و به نظر ال کلاسیکو را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

تیبو کورتوا، دروازه بان آماده رئال مادرید که بسیاری او را در این مقطع بهترین در پست خود در جهان می دانند، در چهار دیدار اخیر تیمش به دلیل مشکل سیاتیک غایب بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ درد این سنگربان بلژیکی هنوز کم نشده و او فعلا زیر نظر کادر پزشکی باشگاه مشغول به درمان است. اما رئال مادرید روز یکشنبه در دیداری حساس و در ورزشگاه برنابئو به مصاف بارسلونا خواهد رفت و تقریبا تردیدی وجود ندارد که تیبو کورتوا در این مسابقه مهم غایب خواهد بود.

او امروز صبح نیز در تمرینات رئال مادرید حضور نداشت و بعید است کارلو آنچلوتی در مورد این دروازه بان بلژیکی ریسک کند. بدین ترتیب  آندری لونین، سنگربان جوان رئال مادرید در این دیدار درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

اما خبر خوب برای کادر فنی این تیم، بازگشت آنتونی رودیگر به تمرینات امروز صبح رئال مادرید است. حضور این مدافع آلمانی و بلندقامت در ال کلاسیکو که بعد از گلزنی در دقیقه 95 برابر شاختار به شدت دچار مصدومیت و خونریزی شد، در هاله ای از ابهام قرار داشت. اما به نظر می رسد بازگشت رودیگر به تمرینات گروهی رئال مادرید به این معنی است که او مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش برای بازی با بارسلونا نخواهد داشت و احتمالا با ماسک می تواند به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها