|

تراکتور3 - 2 نفت‌مسجدسلیمان؛ عباس زاده 3 امتیاز را گرفت!

تراکتور در یکی از پرگل‌ترین و زیبا‌ترین دیدارهای لیگ برتر 22، به برد مهمی برابر نفت مسجد‌سلیمان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

هفته نهم مسابقات لیگ برتر، پذیرای دیداری حیثیتی بود ؛ نفت مسجدسلیمان و تراکتور.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان بردیف که بعد از شکست پرسپولیس در استادیوم آزادی مقابل مس رفسنجان باختند، به دنبال کسب پیروزی خانگی و رسیدن به جمع مدعیان لیگ بودند که توانستند با هت تریک عباس زاده 3 انتیاز شیرین را کسب کنند.

جمعه ، مورخ: ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

ساعت: ۱۶:۳۰

ورزشگاه: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

داور: محمدحسین ترابیان

کمک‌ها: امیرمحمد داوود‌ زاده، عسگر محمدی و فرهاد امینی

ناظر: رضا سخندان

 
 

تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، پوریا آریاکیا (۶۴-سجاد دانایی)، ابوالفضل رزاق‌پور(85-صفا هادی)، گوستاوو، مهدی هاشم‌نژاد (۶۴- امیر ابراهیم زاده) و محمد عبا‌س‌زاده

سرمربی: قربان بردیف

نفت مسجدسلیمان:

علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی (۳۱-حسین شنانی)، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، علی عبدالله‌زاده، سامان نریمان‌جهان، پیمان رنجبری، میثم نقی‌زاده، مسلم مجدمی (۵۶-رضا دهقانی)، میلاد باقری و اسماعیل بابایی

سرمربی: رضا مهاجری

اخطار ها:

نفت مسجدسلیمان: مجتبی مقتدایی (25)

تراکتور: پوریا آریاکیا (57) رضا اسدی (76)

⚽شرح گل:

تراکتور یک - نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه 2: محمد عباس زاده): از همان دقیقه اول حمله را شروع کرد و پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. ریکاردو آلوز یکی از برترین‌ پاسورهای لیگ با پای چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و محمد عباس‌زاده با ضربه سر محکم گل اول را برای میزبان به ثمر رساند.

تراکتور یک - نفت مسجدسلیمان یک (دقیقه 58: میلاد باقری): درست از همان نقطه‌ای که تراکتور به گل رسید، یک ضربه کاشته برای نفت به دست آمد که رضا دهقانی یک دقیقه پس از ورودش به زمین پشت توپ قرار گرفت و سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که با دفع عجیب اخباری توپ به پای میلاد باقری برخورد داشت و به گل تبدیل شد تا نتیجه بازی مساوی شود.

تراکتور یک - نفت مسجدسلیمان دو (دقیقه 70: رضا دهقانی): تعویض طلایی مهاجری ورق بازی را برگرداند. رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه با پای راست اقدام به شوتزنی کرد و شوت او با زیبایی هر چه تمام‌تر به تور دروازه بوسه زد تا سوپر گل شاهد باشیم.

تراکتور دو - نفت مسجدسلیمان دو (دقیقه 83: محمد عباس زاده): تراکتور که برای ثبت گل تساوی سراسر حمله شده بود، توسط رزاق پور از سمت چپ صاحب موقعیت شد. این بازیکن از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و عباس‌زاده با قیچی برگردانی زیبا گل دوم خود و تراکتور را به ثمر رساند.

تراکتور سه - نفت مسجدسلیمان دو (دقیقه 90: محمد عباس زاده): بازیکنان تراکتور توپی را پشت دفاع نفت ارسال کردند که سجاد دانایی صاحب توپ شد. سپس با ارسال پاس دقیق به دهانه دروازه برای عباس‌زاده باعث شد تا این بازیکن با پای چپ دروازه را باز کرده و در این مسابقه هت‌تریک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها