|

مربی استقلال: نمی‌دانیم درباره داوری چه بگوییم!

خسرو حیدری در مورد بازی استقلال و ذوب آهن صحبت های مهمی را عنوان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

خسرو حیدری بعد از پیروزی دقایق آخری استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: واقعاً بازی سختی بود و ذوب‌آهن نشان داد بی‌جهت نیست که  تا امروز باختی نداشته بود. جوانان بسیار خوبی دارند و به آقای تارتار تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. خیلی خوب دفاع می‌کردند و منسجم بودند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم که خیلی برای ما مهم بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی با اشاره به اشتباهات داوری گفت:

یکی، دو صحنه داشتیم که مشکوک به پنالتی بود. در یک صحنه مدافع ذوب‌آهن روی آرش رضاوند مرتکب بی‌دقتی شد و آرش را زد. دیگر نمی‌دانیم درباره داوری چه بگوییم.

مربی استقلال در خصوص غیبت ساپینتو روی نیمکت این تیم گفت:

قطعاً حضور سرمربی روی نیمکت تاثیرگذار است و در نبود ساپینتو وظیفه من و روی ماتا سنگین‌تر می‌شد. سعی کردیم با بچه‌ها خیلی صحبت کنیم تا استراتژی تیم را پیاده کنند.

حیدری در پاسخ به این سؤال که تا به حال مشاهده کرده که یک مربی به این شدت جریمه شود، گفت:

فکر می‌کنم برای استقلال همه چیز متفاوت است. نمی‌دانم وقتی ساپینتو را جریمه کردند، چرا بقیه را جریمه نکردند؛ همان‌هایی که باعث شدند درگیری پیش بیاید. ساپینتو را تا به حال اینقدر آرام ندیده بودم و با امیر خان (قلعه‌نویی) نیز خوش و بش کردند و خیلی به هم احترام گذاشتند. در 20 دقیقه ابتدایی نه امیر خان جلو آمد و نه ایشان، اما روی ساپینتو زوم کرده بودند تا جریمه‌شان کنند.

وی در خصوص تذکر بیش از حد داوران به مربیان گفت:

باید این سؤال را از افشاریان بپرسید که این داوران را انتخاب می‌کنند. فکر می‌کردند حتماً آنها را قانع کردند که چقدر لب خط بیایند. باید تمرکز خود را روی صحنه‌های تعجب برانگیز بگذارند. صحنه‌هایی که پنالتی‌ها واضح است و نمی‌گیرند.

مربی استقلال در خصوص دیدارهای آینده این تیم گفت:

روند رو به رشدی داشتیم و باید این روند را ادامه دهیم. دو بازی دیگر داریم و 6 امتیاز را برای تداوم این روند می‌خواهیم.

حیدری در پاسخ به این پرسش که به عنوان مشاور آجورلو در گذشته آیا قبول دارد که رفتارهای او با بازیکنان قهری است، گفت:

آجورلو از وقتی به استقلال آمد تمام تلاش خود را کرد تا بهترین امکانات را برای بازیکنان بیاورد و تا الان کار خود را درست انجام داده است. شاید زمانی مشکلات مالی وجود داشته باشد و به بازیکنان گفتم این مشکلات برای استقلال و پرسپولیس عادی است. زمانی که بازی می‌کردم نیز این مشکلات بود و امیدوارم حل شود. آجورلو موفق شد سال گذشته تیم را قهرمان کند.

وی در واکنش به این سؤال که آجورلو استقلال را قهرمان کرد، گفت:

منظور من این است که همه عوامل کار کردند تا تیم قهرمان شود. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود از تدارکات گرفته تا مدیریت باشگاه زحمت کشیدند تا قهرمان شود. من می‌گویم در کلیت با این مدیریت تیم قهرمان شده است. امسال هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و امیدوارم به این مهم برسیم و از قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

مربی استقلال در مورد کنار گذاشتن سیاوش یزدانی گفت:

این موضوع را باید از سرمربی بپرسید که چه پیش آمده و چه شده است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی