|

بازیکنان مازاد پرسپولیس این تیم را صدرنشین کردند!

سه بازیکن مازاد گل محمدی، باعث صدرنشینی تیم پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم نساجی روز قبل و درچارچوب هفته نهم لیگ دست به کار بزرگی زد و موفق شد در خانه حریف گل گهر صدرنشین را شکست دهد. پیروزی ای که باعث شد تا گل گهر در همان 15 امتیاز مانده و پرسپولیس با 3 امتیاز بازی دیروز 18 امتیازی شده و به صدر برگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نکته جالب این بازی درخشش بازیکنان مازاد یحیی گل محمدی در ترکیب نساجی بود. علیرضا ابراهیمی مدافع میانی سابق پرسپولیس در جدال با همشهریان خود، کاملا موفق ظاهر شد و یکی از بهترین بازیکنان زمین نام گرفت. ضمن این که علی شجاعی هم که این روزها به عنوان مدافع چپ بازی می کند در این دیدار مهدی تیکدری و بازیکنان تکنیکی گل گهر سیرجان را مهار کرد و در کنار ابراهیمی و سایر مدافعان و بازیکنان نساجی مازندران روز خوبی را پشت سر گذاشت.

دیگر بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی از این تیم جدا شد مهدی شریفی بود که وسط زمین جنگید و دوید تا تیمش برنده این مسابقه شود. درخشش این سه پرسپولیسی باعث شد تا تیم یحیی گل محمدی به صدر جدول باز گشته و حمید مطهری به همراه بازیکنان مازاد یحیی در بهترین زمان ممکن برای پرسپولیس، گل گهر را شکست دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها