|

تیم های مشهور اروپا به دنبال ستاره انگلیسی

جود بلینگام با عملکرد خوبش در چند فصل اخیر خود باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه آلمانی اشپورت بیلد، چلسی به انبوه باشگاه هایی پیوسته است که به دنبال جذب جود بلینگهام در تابستان آینده هستند. آبی ها حاضرند بیش از 100 میلیون یورو برای هافبک بوروسیا دورتموند بپردازند. رئال مادرید نیز مشتاق است بلینگام را به خدمت بگیرد و جالب است که ببینیم او در نهایت به کجا می رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ چلسی مطمئناً می تواند از یک هافبک مرکزی با کیفیت استفاده کند، جورجینیو و انگولو کانته در سنی فراتر از 30 سالگی قرار دارند و در سال های پایانی قراردادشان هستند. بلینگهام به طور گسترده ای به عنوان یک استعداد در سطح جهانی شناخته می شود و کیفیت خود را در بوندسلیگا و همچنین در سطح بین المللی با انگلیس ثابت کرده است. این بازیکن 19 ساله آینده بزرگی در پیش دارد و انتقال به چلسی یک کودتا برای غرب لندنی هاخواهد بود. ظاهراً این بازیکن بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد و جالب است که ببینیم آیا آبی ها می توانند با دورتموند برای دارایی ارزشمند خود به توافق برسند یا خیر.

چلسی از زمان تغییر مالکیت در بازار نقل و انتقالات جاه طلب بوده است و تاد بولی می خواهد به تقویت تیم چلسی در پنجره های آینده ادامه دهد. قرارداد بستن با بازیکنی مانند بلینگهام می‌تواند خط میانی آنها را در آینده محافظت کند. این هافبک جوان از زمانی که به آلمان نقل مکان کرد، با بازگشت به فوتبال انگلیس مرتبط بوده است و جالب است که ببینیم آیا او تصمیم دارد تابستان امسال به یک باشگاه لیگ برتری بپیوندد یا خیر. تصور می شود لیورپول نیز به دنبال جذب او است اما گزارش های اخیر مدعی شده اند که رئال مادرید از جذب این اعجوبه مطمئن است.

بلینگهام امیدوار است به باشگاهی بپیوندد که بتواند جام های بزرگ را به دست آورد و چلسی مطمئناً تیمی را برای تسلط بر فوتبال انگلیس در سال های آینده دارد. قیمت درخواستی گزارش شده ممکن است برای یک بازیکن در سن و سال او بسیار گران به نظر برسد اما بلینگهام در حال حاضر در سطح بالایی بازی می کند و تنها 19 سال سن دارد. این احتمال وجود دارد که این هافبک طی چند سال آینده به طور تصاعدی پیشرفت کند و این پتانسیل را دارد که هزینه ها را توجیه کند و حتی در درازمدت ثابت کند که ارزش قیمت درخواستی دورتموند را داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها