|

ستاره اتلتیکو می خواهد جدا شود!

ژائو فلیکس پس از سه سال و پیدا نکردن جایی در ترکیب اتلتیکو ، تصمیم گرفته است این تیم را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم اتلتیکو نمی‌تواند شرایطی را که در هفته‌های اخیر تجربه کرده است تحمل کند و با عصبانیتی که از نقش فعلی‌اش در این تیم دارد، مصمم است باشگاهی را که با خرید او از بنفیکا به شدت روی او قمار کرده بود، ترک کند. پس از گذر زمانی بیش از سه سال او هنوز نمی تواند جای خود را در واندا متروپولیتانو پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اتفاقی که سه شنبه گذشته در برابر بروژ رخ داد باعث شد که اوضاع بین سیمئونه و این بازیکن بهم ریخته شود. سرمربی آرژانتینی با وجود مساوی بودن بازی یک دقیقه به او فرصت نداد. ژائو فلیکس تنها بازیکنی از اتلتیکو بود که پس از بازی برای تشکر از هواداران به سمت آن ها نرفت. بازیکن جوان پرتغالی وقتی فهمید که پنجمین تعویض انتخاب شده توسط مربی ویتسل است و نه او، کاملا عصبانی شد.

پس از گذشت 24 ساعت از این اتفاق که همه تیترها را به خود اختصاص داد، ژائو پنجشنبه شب گذشته در یک رستوران مادرید با ژرژ مندس ایجنت معروف دنیای فوتبال دیدار کرد. ژائو فلیکس و ژرژ مندس در حالی که از رئال مادرید و منچسترسیتی پیشنهاد داشتند اتلتیکو مادرید را انتخاب کردند. از سوی دیگر دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری در مورد ژائو فلیکس گفت وضعیت جسمانی و عملکرد برای او مهم است و زمانی که ژائو آماده باشد از او استفاده خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها