|

اقدام حرفه ای یحیی گل محمدی در لیگ بیست و دوم

گل محمدی و دیگر مربیان پرسپولیس تا به این جای کار حتی یک کارت زرد از داور دریافت نکرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

در بلبشوی اعتراضات مربیان و بازیکنان نیمکت نشین و سرپرستان و حتی اعضای پزشکی و کادر تدارکات تیم ها به هر صحنه از داوری، کادرفنی و در مجموع نیمکت پرسپولیس فصل آرامی را تجربه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این روزها و طی 9 هفته اخیر لیگ برتر فوتبال ایران شاهد جنجال های زیادی در داخل زمین و به ویژه روی نیمکت تیم ها بوده ایم. اعتراض ها حتی به جایی رسیده که بر سر پرتاب یک اوت، کل نیمکت نشین های یک تیم به داور و کمک او حمله و سعی می کنند با حضور حداکثری کنار کمک داور و داور چهارم داور را برای ادامه کار از نظر روحی تحت تاثیر قرار دهند. 

اما جالب اینجاست در تمام 9 هفته گذشته، شاهد کوچکترین اعتراضی از سوی نیمکت نشین های پرسپولیس نبوده ایم که باعث حساسیت داوری شود. به همین دلیل نه یحیی گل محمدی تا به امروز از داوران کارت زرد دریافت کرده نه دستیاران او و دیگر بازیکنان نیمکت نشین.

این درحالی است که فصل قبل سرمربی سرخ ها شرایط متفاوتی را تجربه و در هر صحنه علیه داوران موضع گیری می کرد. محرومیت های پیاپی او در بازی های فصل قبل که حتی به دو جلسه محرومیت از بازی های این فصل هم رسید باعث شد سرمربی سرخ ها برای فصل جدید سیاست تازه ای در پیش گیرد.

یحیی که می دید در غیاب او، دستیارانش نمی توانند تیم را به خوبی هدایت کنند حالا با سیاستی تازه هر اعتراضی از سوی نمکت نشین ها را ممنوع کرده و به اعضای نیمکت شنین تیمش تاکید کرده تحت هیچ شرایطی با اعتراض به داوری، جو کنار زمین را به هم نریزند.

در طول فصل چند اشتباه مسلم داوری علیه پرسپولیس را شاهد بودیم. از پنالتی اشتباهی که به سود حریفان گرفته شد تا همین بازی پنجشنبه مقابل مس رفسنجان که با نظر خیلی از کارشناسان داوری، هافبک حریف باید در دقایق پایانی نیمه اول اخراج می شد اما نه یحیی و نه نیمکت نشین های پرسپولیس به این اتفاق اعتراض نکردند تا شاهد سیاست تازه گل محمدی در بازی های این فصل باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی