|

ترس لیونل مسی از غیبت در جام‌جهانی قطر!

کاپیتان تیم ملی آرژانتین اعتراف کرد که پس از مصدومیت دیبالا و دی‌ماریا از این که ممکن است جام‌جهانی را به‌دلیل مصدومیت از دست بدهد ترس دارد.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین و ستاره این روزهای تیم پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد از این که جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را به‌دلیل مصدومیت از دست بدهد، ترس دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ برنده ۷ توپ‌طلا که چندی پیش اعلام کرد جام‌جهانی ۲۰۲۲ آخرین جام‌جهانی او خواهد بود، حالا نظر متفاوتی درباره حضورش در قطر دارد. مسی در گفت‌وگو با «دایرکت تی‌وی» در این باره گفت: «مصدومیت یک نگرانی است. این جام‌جهانی متفاوتی خواهد بود که در زمانی متفاوت از تورنمنت‌های قبلی برگزار می‌شود و هر اتفاق کوچکی ممکن است برای شما رخ بدهد. این اتفاق قریب‌الوقوع است و می‌تواند شما را از تورنمنت حذف کند.»

مسی ۳۵ ساله در ادامه با اشاره به مصدومیت پائولو دیبالا و آنخل دی‌ماریا گفت: «با اتفاقی که برای دیبالا و دی‌ماریا افتاد، حقیقت این است که شخصاً نگران می‌شوید و با دیدن چنین چیزهایی بیشتر می‌ترسید. این چیزی است که به آن فکر می‌کنم. بهترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که مثل همیشه عملکردی عالی داشته باشم و بازی‌ام را مثل همیشه انجام دهم. امیدوارم دی‌ماریا و دیبالا به موقع بهبود پیدا کنند. آن‌ها زمان کافی برای انجام این کار دارند تا با شرایط خوب به جام‌جهانی برسند.

لیونل مسی در ۴ جام‌جهانی شرکت کرده و بهترین عملکردش هم فینالیست شدن در جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود؛ فینالی که با شکست مقابل آلمان در پایان آن دستش به جام نرسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها