|

لالیگا در مقابل پرز!

فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

امروز نشریه ال‌موندو فاش ساخت که بسیاری از باشگاه های حاضر در لالیگا و دسته دوم فوتبال اسپانیا در اقدامی اعتراضی علیه فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، فردا جلسه ای با وزیر فرهنگ و ورزش و نیز رئیس شواری عالی ورزش اسپانیا خواهند داشت. 

طبق این گزارش، روسای چند باشگاه(اتلتیکو، لوانته، سویا، بتیس، رئال سوسیداد، کادیز، ختافه، ویارئال، تنه‌ریف، آلاوز، ایبار، لاس پالماس، لوگو و اوئسکا) به همراه خاویر تباس، رئیس لالیگا،  نشستی با میکل ایستا(وزیر فرهنگ و ورزش) و فرانکو(رئیس شورای عالی ورزش) خواهند داشت تا اعتراض خود در مورد فعالیت های فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، مطرح کنند. آنها معتقدند که پرز در واقع قانونگذار اصلی ورزش اسپانیاست. سوپرلیگ اروپا، حق پخش تلویزیونی و نیز تقسیم سهم قدرت بین باشگاه ها و فدراسیون سه مبحثی هستند که باشگاه های لالیگا در مورد آن موضع‌گیری کرده اند.

روسای باشگاه ها معتقدند که دیدگاه های آنها در نظر گرفته نمی شود و فقط نظر رئیس باشگاه رئال مادرید شنیده می شود. هفته قبل هفت اصلاحیه مطرح شده توسط نمایندگان باشگاه ها و لالیگا توسط شورای عالی ورزش اسپانیا رد شد و گفته می شود نفوذ فلورنتینو پرز در این قضیه نقش داشته است. باشگاه ها خواهان تقسیم برابر سهم حق پخش تلویزیونی هستند و معتقدند آنچه در لیگ برتر انگلیس در حال اجراست باید الگو قرار بگیرد. آنها تهدید کرده اند در صورتی که به حرف‌شان گوش داده نشود، اعتصاب خواهند کرد و تیم ها در میادین حاضر نخواهند شد. نشست روز دوشنبه از این منظر بسیار کلیدی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی