|

رکورد استثنایی استقلال در لیگ؛ غول خارج از خانه!

از آخرین شکست استقلال در بازی خارج از خانه بیش از 500 روز می‌گذرد و آبی‌ ها توانسته‌اند نتایج عالی را در دیدارهای بیرون از خانه کسب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

«استقلال در خارج از خانه باخت» جمله‌ای که شاید هواداران استقلال به‌خاطر نداشته باشند آخرین‌بار چه زمانی آن را به چشم دیده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ آبی‌پوشان پایتخت فصل گذشته رکورد شکست‌ناپذیری بی‌سابقه‌ای را به ثبت رساندند و با هدایت فرهاد مجیدی بدون باخت به کار خود در لیگ بیست‌ویکم پایان دادند و در فصل جدید لیگ برتر هم در 9 مسابقه تنها یک شکست خانگی برابر سپاهان در کارنامه شاگردان ریکاردو سا پینتو به چشم می‌خورد.

اندوخته 10 امتیازی آبی‌ها در خارج از خانه

آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم در 4 مسابقه مقابل رقبای‌شان در خارج از تهران به میدان رفته‌اند. اولین دیدار بیرون از خانه شاگردان ریکاردو سا پینتو مقابل ملوان بود که با برتری 3 بر یک آبی‌ها به پایان رسید و در ادامه شاگردان سا پینتو مقابل نفت در مسجدسلیمان متوقف شدند اما 2 پیروزی ارزشمند آبی‌ها در اصفهان و سیرجان باعث شد تا رکورد ویژه‌ای نصیب استقلالی‌ها شود.

شاگردان سا پینتو در مقابل گل‌گهر در سیرجان و در واپسین لحظات توانستند جشن پیروزی بگیرند و در اوقات تلف شده دیدار با ذوب‌آهن در اصفهان هم گل پیروزی‌بخش به سود آبی‌ها به‌ثبت رسید تا 6 امتیاز ارزشمند و مهم خارج از خانه به حساب آبی‌پوشان پایتخت واریز شود و استقلال از 12 امتیاز ممکن دیدارهای بیرون از خانه صاحب 10 امتیاز شده باشد. پرسپولیس و سپاهان با کسب 11 امتیاز در 5 مسابقه بهترین تیم‌های خارج از خانه لیگ بیست‌ودوم هستند، هر چند که آبی‌ها در 4 مسابقه توانستند به رکورد 10 امتیاز برسند و این فرصت را دارند تا در بازی‌های آینده از رکورد سپاهان و پرسپولیس عبور کنند.

رکورد ویژه آبی‌ها؛ 520 روز بدون باخت!

استقلال در لیگ بیست‌ودوم هنوز در بیرون از خانه مغلوب رقبایش نشده و در فصل گذشته هم که آبی‌پوشان پایتخت هیچ شکستی را تجربه نکردند تا آخرین باخت بیرون از خانه استقلالی‌ها به لیگ بیستم بازگردد. جایی که شاگردان فرهاد مجیدی در دربی 95 با گلزنی عیسی آل‌کثیر در هفته بیست‌وسوم لیگ بیستم مغلوب شاگردان یحیی گل‌محمدی شدند. مسابقه‌ای که 520 روز از آن می‌گذرد و در آن مسابقه آبی‌پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بودند تا آن دیدار به آخرین باخت بیرون از خانه استقلالی‌ها تبدیل شود.

استقلالی‌ها بعد از تحمل باخت مقابل پرسپولیس در لیگ بیستم، در 23 مسابقه بیرون از خانه به میدان رفته‌اند که توانسته 15 پیروزی به‌دست آورند و در 8 مسابقه هم آبی‌ها با نتیجه تساوی از میدان مسابقه خارج شده‌اند.

آبی‌پوشان پایتخت آخرین‌بار در هفته پانزدهم لیگ بیستم خارج از تهران مغلوب شده‌اند. دیدار مقابل سپاهان که شاگردان محمود فکری با 2 گل برابر طلایی‌پوشان شکست خوردند تا آخرین باخت استقلال خارج از تهران در این مسابقه به‌ثبت برسد. دیداری که 25 بهمن‌ماه 1399 برگزار شد و 610 روز از زمان برگزاری آن می‌گذرد و باید دید در ادامه فصل شاگردان ریکاردو سا پینتو تا چه زمانی می‌توانند این رکورد ویژه را حفظ کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها