|

دو حکم تازه فتح الله زاده در بدو ورود به استقلال!

برخلاف شایعات منتشر شده، فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در دو پست مدیریتی باشگاه را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

طی زمان حضور مصطفی آجورلو در استقلال، سعید فتاحی به عنوان معاون ورزشی و محمدحسین زرندی در پست مدیررسانه‌ای و مدیرارتباطات باشگاه انتخاب شدند و پس از تغییرات رخ داده در بخش مدیریتی، شایعاتی درباره احتمال جدایی آنها منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ با وجود این گمانه زنی ها، اما فتح‌الله‌زاده قصدی برای ایجاد تغییرات در پست های یاد شده ندارد. سعید فتاحی که در مسئله تبلیغات محیطی و دریافت حق پخش تلویزیونی بازوی اصلی مدیرعامل سابق آبی ها بوده، به کارش در این باشگاه و در پست معاونت ورزشی ادامه می دهد تا فتح‌الله‌زاده بتواند از وی برای پیشبرد امور باشگاه استفاده کند.

تغییر بعدی که در فضای مجازی به آن پرداخته شده بود، پست حساس و مهم مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال است. تابستان امسال و با کناره گیری محمد نوری‌فر از این سمت، محمدحسین زرندی به عنوان مدیررسانه‌ای و مدیرارتباطات باشگاه معرفی شد و برخی گمانه زنی ها از تغییرات دوباره در این بخش مطرح شده بود.

با این حال، محمدحسین زرندی همچنان به عنوان مدیررسانه‌ای باشگاه به کارش ادامه می دهد. خبری که از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز مورد تأیید قرار گرفت.

علاوه بر این، قرار است که خسرو حیدری به عنوان دستیار ایرانی ریکاردو ساپینتو، امروز راهی محل ساختمان باشگاه استقلال شود تا از وضعیت تیم و شرایط موجود، گزارشی را تحویل علی فتح‌الله‌زاده بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها