|

حرکت عجیب هواداران لیورپول؛ پرتاب سکه به سمت پپ گواردیولا!

حرکت دست گواردیولا در اعتراض به فشار هواداران لیورپول به داور از جالبترین لحظات بازی حساس دیروز در آنفیلد بود.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار حساس و تماشایی لیورپول و منچسترسیتی در شرایطی در ورزشگاه آنفیلد با برتری 0-1 تیم میزبان به اتمام رسید که این بازی حواشی فراوانی به همراه داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در اواسط نیمه دوم بود که فیل فودن، ستاره انگلیسی و جوان منچسترسیتی، روی ریباند حرکت ارلینگ هالند موفق شد دروازه لیورپول را باز کند و بازیکنان سیتی جشن برپا کردند. اما در ادامه به آنتونی تیلور اطلاع داده شد که پیش از این گل ارلینگ هالند روی فابینیو مرتکب خطا شده و به همین دلیل گل سیتیزن ها مردود اعلام شد.

این تصمیم سرآغاز خشم و واکنش های عجیب پپ گواردیولا بود. سرمربی باتجربه سیتی با پوزخند و حرکات دست به شدت به تصمیم داور اعتراض کرده و به نظر می رسید دارد فریاد می زند اینجا ورزشگاه آنفیلد است و در حقیقت تصمیمات به سود لیورپول رقم می خورد. گواردیولا ابتدا با حرکات دست به تصمیم داور اعتراض کرد و ناگهان به سمت هواداران لیورپول (مستقر در پشت نیمکت سیتی) حرکتی عجیب انجام داد (انگار که آنها را ترغیب به اعتراض علیه خودش می‌کرد). حرکت پپ با چرخاندن هر دو دست ادامه یافت و در جایگاه هم لیورپولی‌ها به شدت با خنده و ناباوری جو را شلوغ کردند.

حالا پپ ادعا کرده است در این هنگامه از سوی هواداران لیورپول به او سکه پرتاب شده .او در نشست مطبوعاتی انتقاد کرد که بخشی از هواداران لیورپول در جریان بازی یکشنبه گذشته هنگام جشن گرفتن گل مردود فودن به سمت او سکه پرتاب کرده اند. چنانچه گزارشگر DAZN اسپانیا گفت: در آنفیلد باران همه چیز  می بارد!

پپ گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد این حادثه گفت: "دفعه بعد آنها بهتر عمل خواهند کرد، اما این بار آنها نتوانست به من ضربه بزنند. آنها باید سال آینده دوباره تلاش کنند. آنها سعی کردند من را با سکه بزنند، اما موفق نشدند. آنها سال ها پیش و در سال 2018 نیز به اتوبوس تیم حمله کردند، اما این بار این اتفاق رخ نداد."

البته باشگاه لیورپول این وقایع را محکوم کرده و مدعی شد تحقیقاتی را با استفاده از دوربین های امنیتی برای شناسایی افراد خاطی آغاز کرده و این هواداران ممکن است مادام العمر از حضور در ورزشگاه آنفیلد محروم شوند،. مرسی سایدی ها بیانیه ای اعلام کردند: "این برخورد کاملا غیرقابل قبول و رفتاری خارج از استانداردهای مورد انتظار از طرفداران در آنفیلد محسوب می شود."

البته لیورپول در بخش دیگری از بیانیه خود رفتار هواداران سیتی را نیز محکوم کرد: "ما عمیقا از شنیدن شعارهای ناپسند مربوط به تراژدی های فوتبال از سوی هواداران جایگاه تیم مهمان در جریان بازی امروز در آنفیلد ناامید شدیم. ما می دانیم که چنین رفتاری چه تاثیری بر خانواده ها، بازماندگان و همه کسانی که آسیب دیده چنین بلایایی هستند، دارد. ما در حال کار با مقامات مربوطه هستیم و همچنین با منچسترسیتی همکاری خواهیم کرد تا حداکثر تلاش خود را برای حصول اطمینان از پاک شدن چنین شعارهایی از فوتبال به کار بگیریم."

سخنگوی باشگاه قرمزپوش همچنین گفت: "ما از حادثه پرتاب اشیا به محوطه فنی در بازی امروز مطلع هستیم. این رفتار کاملا غیرقابل قبول و خارج استانداردهای ما در آنفیلد است. این حادثه با استفاده از دوربین مدار بسته به طور کامل بررسی خواهد شد و افراد متخلف، مجازات خواهند شد."

پلیس مرسی ساید نیز تاکید که با هر دو باشگاه برای بررسی حوادث آنفیلد همکاری کامل خواهد کرد. در بیانیه پلیس آمده است: "ما مطلع شده ایم که رفتار توهین آمیزی در جریان بازی لیورپول و منچسترسیتی رخ داده است و تصاویر توهین آمیزی نیز در بخش هواداران خارج از خانه نشان داده شده است. چنین رفتاری قابل تحمل نخواهد بود و ما با هر دو باشگاه در ارتباطیم تا هر کسی را که مسئول ارتکاب به چنین رفتارهای توهین آمیزی است، شناسایی شده و به دست قانون سپرده شود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی