|

ساپینتو فعلا به هیچکس کاری ندارد!

سرمربی تیم استقلال احتمالا با اتفاق عجیبی در دوران مربیگری خود مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شاید تغییرات ناگهانی مدیریت در فوتبال ایران کاملا عادی شده بود، اما قطعا این ماجرا برای ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال که تیمش با دستیابی به برد ارزشمند مقابل ذوب آهن همچنان در کورس مدعیان قرار دارد، عجیب و شوک آور به نظر می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ طبق آخرین تغییراتی که وزارت ورزش در باشگاه استقلال داشته، آجورلو که دومین فصل مدیریتش را در این باشگاه دنبال می‌کرد و توانسته بود با این تیم عنوان قهرمانی فصل گذشته را بعد از سال‌ها از رقیب سنتی بگیرد، از سمت خود برکنار شده است.

موضوعی که شاید آینده نیمکت ریکاردو ساپینتو را هم تحت تاثیر قرار دارد و با حضور فتح الله زاده که پنجمین بار به عنوان مدیر این باشگاه کار را استارت زده، باید دید چه تفکراتی را دنبال خواهد کرد.

با این حال سرمربی پرتغالی استقلال بعد از برد ارزشمند تیمش در اصفهان مقابل ذوب آهن با همان انرژی و حرارت خاص خود، در تمرینات حاضر شده و تیمش را مهیای دیدار مقابل آلومینیوم اراک می‌کند. دیداری که امیدوار است با دستیابی به بردی دیگر، شرایط حضور تیمش حتی در صدر جدول نیز فراهم شود و اطمینان خاطر لازم را پیش از تعطیلی لیگ در خصوص جایگاهش نصیب وی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها