|

زنگ خطر برای تازه وارد استقلال!

ستاره آبی‌ ها بعد از 2 نمایش نسبتا بد در ترکیب استقلال به نیمکت این تیم منتقل و در بازی با ذوب‌آهن به عنوان یار تعویضی به ترکیب اضافه شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت در تصمیمی جالب‌توجه مهدی قایدی را نیمکت‌نشین کرده و از رضا میرزایی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد. میرزایی در هفته‌های اخیر به عنوان یار جانشین عملکرد خوبی در ترکیب آبی‌ها داشته بود و همین مسئله باعث شد تا سا پینتو برای دیدار حساس با ذوب‌آهن، او را به قایدی ترجیح بدهد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ مهدی قایدی بعد از شروع طوفانی در استقلال و گلزنی و کسب پنالتی، در هفته‌های اخیر نتوانسته عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته باشد. قایدی حتی بعد از ورود به ترکیب استقلال در دیدار با ذوب‌آهن هم نتوانست گره‌گشای تیمش باشد و خطر جدی روی دروازه ذوبی‌ها خلق کند. البته که عملکرد ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت رابطه مستقیمی با پست بازی او دارد، چون ساپینتو بعد از ورود مهدی قایدی تصمیم گرفت تا از او در پست هافبک پشت مهاجم استفاده کند!

ماموریت غیرممکن؛ قایدی مسافرِ قطر می‌شود؟

قایدی در حالی‌که تصور می‌شد برای حضور در فهرست تیم ملی تلاش کند اما حالا با چالش نیمکت‌نشینی در استقلال مواجه شده و به نظر می‌رسد باید بازیابی موقعیتش در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت را در اولویت قرار بدهد. ستاره ۲۳ ساله آبی‌ها فقط ۳ بازی (۲ بازی لیگ برتر و یک بازی سوپرجام) دیگر تا زمان آغاز جام جهانی فرصت درخشش در ترکیب استقلال را دارد و همین فرصت کوتاه باعث شده تا بسیاری از دنبال‌کننده فوتبال ایران، شانسی برای حضور قایدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قائل نباشند.

وینگر-مهاجم استقلال در ۲ دوره ارزیابی فنی هم از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی ملی فراخوانده نشده و کی‌روش با وجود تعریف و تمجیدهای پرشمار از مهدی قایدی، به دلیل ناآمادگی این بازیکن ترجیح داده تا او را در فهرست تیمش جای ندهد. مگر آنکه قایدی در ۳ بازی پیش‌رو بتواند عملکرد خارق‌العاده از خود به جای بگذارد و با درخشش در ترکیب استقلال معادلات را به سود خود تغییر بدهد.

۲ نمایش ضعیف در ترکیب آبی ها/ زنگ خطر برای وینگر - مهاجم استقلال به صدا در آمد/ ماموریت غیرممکن برای مسافر کوچولو!

دوباره آلومینیوم دوباره هفته دهم؛ موتور باشوی آبی‌ها روشن می‌شود؟

مهدی قایدی در لیگ بیستم و پیش از ترک استقلال به مقصد لیگ امارات، با ۱۰ گل و ۸ پاس‌گل در ترکیب آبی‌ها عملکردی فوق‌العاده از خود به جای گذاشت و توانست مورد توجه مدیران باشگاه شباب‌الاهلی قرار گیرد. قایدی در حالی موفق به‌ثبت این آمار شد که یکی از گل‌های زده او در دیدار هفته دهم مقابل آلومینیوم اراک بود و حالا دوباره آبی‌پوشان پایتخت باید در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل آلومینیوم قرار گیرند.

قایدی با توجه به عملکرد پرنوسان رضا میرزایی این شانس را دارد تا برای دیدار با آلومینیوم اراک به ترکیب اصلی استقلال بازگردد و شاید این بهترین فرصت برای ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت باشد تا هم شایستگی‌های خود را بار دیگر به ریکاردو سا پینتو اثبات کند و هم اینکه بتواند کورسوی امیدش برای حضور در فهرست تیم ملی را زنده نگه دارد. البته که باید به این مسئله اذعان داشت که قایدیِ لیگ بیست‌ودوم به لحاظ فنی فاصله محسوسی با قایدیِ لیگ بیستم دارد و باید دید در ادامه فصل آیا ستاره جوان آبی‌ها موفق به بازیابی توانایی‌های فنی خود می‌شود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی