|

آمار بد پرسپولیسِ یحیی در 9 هفته لیگ!

پرسپولیس در دیدارهای پیش‌فصل هم مشکل ساخت موقعیت داشت که این مسئله در بازی‌ های رسمی لیگ هم نمود داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

با اینکه پرسپولیس در این فصل همچنان از حیث مالکیت توپ جزو سه تیم اول لیگ برتر است اما در خلق موقعیت به اندازه کافی عاجز به نظر می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ بر اساس "متریکا"، تیم یحیی در بازی اول مقابل ذوب آهن سه برابر حریف امید گلزنی داشت (79/0 به 10/0) که این آمار مقابل فولاد در هفته دوم افت کرد.

(45/0 به 39/0) در اراک هم شرایط پرسپولیس بهتر از حریفش بود (43/0 به 17/0) اما مقابل نفت آبادان اوضاع بهم ریخت (75/0 به 10/1).

مقابل هوادار پرسپولیس دوباره کیفیت بالایی ارائه داد و آمار 55/1 به 77/0 را در آیتم امید گلزنی ثبت کرد. اما بعد از تعطیلات لیگ همه چیز بهم ریخت و پرسپولیس مقابل حریفانش در این آیتم پایین‌تر بود.

در دیدار مقابل تراکتور آمار 1.56 به 1.77 ثبت شد، در مصاف با سپاهان امید گلزنی پرسپولیس نسبت به حریفش 0.26 به 0.61 بود که ضعیف‌ترین بازی سرخ‌ها از حیث خلق موقعیت رقم خورد.اما در بازی مقابل مس رفسنجان هم که پرسپولیس با یک پنالتی برنده شد پرسپولیس آماری پایین‌تر از حریفش ثبت کرد (0.84 به 0.90).

پرسپولیس تیمی است که از حیث مالکیت توپ با آمار میانگین 58.8 درصد مالکیت تیم اول لیگ در 9 هفته ابتدایی است و متعاقب این در تعداد پاس هم با میانگین 522.4 پاس در هر مسابقه و دقت 83 درصدی تیم اول لیگ است اما اوضاع مقابل دروازه حریفان اصلاً خوب نیست.

تیم یحیی با میانگین 8.4 شوت در هر بازی در این آیتم تیم یازدهم لیگ است.

اوضاع وقتی بدتر می‌شود که بدانیم در شوت به چهارچوب با میانگین 2.4 شوت در هر مسابقه تیم چهاردهم لیگ برتر است. در عین حال در آیتم دقت شوت هم با 28.9 درصد در هر بازی تیم سیزدهم لیگ است اما یحیی خوش شانس بوده که با وجود این شوت‌های کم و بی‌دقت در آیتم نرخ تبدیل شوت به گل تیمش فعلاً با میانگین 11.8 درصد تیم چهارم جدول است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی