|

رسمی؛ ستاره تیم ملی فرانسه جام جهانی را از دست داد

باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که انگولو کانته به علت مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه چلسی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در روزهای گذشته نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده بود به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد انگولو کانته، ستاره چلسی و تیم ملی فرانسه، با مصدومیتی جدی مواجه شده و جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد داد.

دقایقی پیش باشگاه چلسی با صدور بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که این ستاره فرانسوی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دست‌کم تا چهار ماه دیگر قادر به حضور در میادین نیست. به این ترتیب او نه تنها جام جهانی قطر را از دست داده بلکه با این تفاسیر باشگاه چلسی را هم با مشکلی بزرگ مواجه کرده است.

کانته در اواسط ماه آگوست آسیب دیده و در حال ریکاوری و بازگشت به اوج آمادگی بود که در هفته دوم این فصل در جریان تساوی 2-2 چلسی مقابل تاتنهام در دوران توماس توخل، بار دیگر آسیب دید.

در بیانیه امشب باشگاه چلسی چنین آمده است:

انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ تحت عمل جراحی قرار گرفت. این هافبک فرانسوی چلسی با پزشکی متخصص از دپارتمان پزشکی باشگاه چلسی مشاوره کرد تا گزینه‌های پیش روی او مشخص شود. در نهایت تصمیم گرفته شد او برای برطرف شدن اصولی مصدومیتش جراحی شود. این عمل جراحی با موفقیت به پایان رسید و انتظار می‌رود انگولو تا چهار ماه قادر به حضور در میادین نباشد.

درحالی‌که نزدیک به یک ماه به شروع جام جهانی باقی مانده است دیدیه دشان حالا دیگر قطعا می‌داند که باید انگولو کانته را فراموش کند. اما گراهام پاتر دیگر مربی‌ای است که از این خبر نگران خواهد شد. او در پایان جام جهانی هم حدود دو ماه این هافبک فرانسوی را در اختیار نخواهد داشت. دو ماهی که بعد از جام جهانی دوره‌ای بسیار حساس برای همه تیم‌های باشگاهی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها