|

دو جایزه دیگر درانتظار کریم بنزما

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید پس از کسب توپ طلا، دو جایزه دیگر نیز دریافت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که در هفته های اخیر پیش بینی می شد و تقریبا تردیدی در این رابطه وجود نداشت، کریم بنزما دو شب پیش و در پاریس به توپ طلای سال 2022 را از آن خود کرده و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بنزما فصل گذشته و در رقابت های لیگ قهرمانان نمایشی فراتر از تصور داشته و بارها با گلزنی های متوالی خود، این تیم را از دشوارترین مراحل به سلامت بیرون آورد.

حالا نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد بر اساس قرارداد، این موفقیت باعث می‌شود که بنزما یک میلیون یورو جایزه نقدی را به صورت فوری دریافت کند. البته این رقم چندان براب ستاره فرانسوی هنگفت نیست و بند بعدی موجود در قرارداد قطعا بیشتر باعث خوشحالی او می شود. رئال مادرید همچنین به طور خودکار یک قرارداد 12 ماهه جدید به بنزما پیشنهاد می دهد و بدین ترتیب او تا سال 2024 در مادرید ماندنی خواهد شد.

قرارداد فعلی بنزما در ماه ژوئن سال بعد تمام می شود، اما هر دو طرف تمایل زیادی به ادامه همکاری دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این ستاره 34 ساله تا پایان فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. برخی اخبار حاکی از آن است که کریم بنزما تا سال 2024 برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و در تابستان آن سال این باشگاه برای جذب یک مهاجم بزرگ دیگر مانند ارلینگ هالند اقدام می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها