|

اعتراف تلخ ژاوی

ژاوی، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، اعتراف کرد اگر تیمش در این فصل جام نگیرد اخراج می شود.

لینک کوتاه کپی شد

تساوی برابر اینتر در لیگ قهرمانان و شکست در ال کلاسیکو در برنابئو باعث شده انتقادات از ژاوی به اوج برسد و برخی معتقدند این سرمربی جوان و اسپانیایی در بازی های بزرگ قادر به هدایت تیمش نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در آستانه دیدار دشوار در لالیگا برابر ویارئال، ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرده و مدعی شد تیمی که در اختیار دارد که می تواند در پایان فصل به موفقیت دست یابد.

ژاوی گفت: "از این فرصت استفاده کرده و به الکسیا پوتیاس و روبرت لواندوفسکی تبریک می گویم. این جوایز به این معنی است که بارسا بیشتر از همیشه زنده است و تماشای رسیدن جوایز فردی به بازیکنان بارسلونا هیجان انگیز است.

برابر ویارئال باید خوب بازی کرده و سه امتیاز را کسب کنیم. تردیدی وجود ندارد که رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود، زیرا رقیب سختی در نوکمپ با ما روبرو می شود ویارئال تیمی فیزیکی و فوق العاده است که سرمربی بزرگی دارد و سبک بازی آنها مورد علاقه من است. من فرد آرامی هستم و می خواهم کاری کنم همه چیز برای بارسلونا به خوبی پیش برود.

نتایجی که در لیگ قهرمانان و در ادامه ورزشگاه برنابئو رخ داد به من آسیب زد، اما وقتی لازم باشد باید بیشتر تلاش کرد تا این شرایط عوض شود. ما انتظار یک بازی دشوار را داریم و من ویارئال را همیشه تحسین می کنم. آنها می توانند با چندین بازیکن دفاع کرده و مهاجمان حریف را تحت فشار قرار دهند. اونای امری سرمربی بزرگی است، آنها فقط سه گل دریافت کرده و تیمی فیزیکی هستند.

باید با رئیس باشگاه، بارسلونا و هواداران صادق باشم، بارسا تیمی برای فتح عناوین ساخته شده است. پس اگر من به این موفقیت نرسم، مربی دیگری خواهد آمد و برای رسیدن به این هدف تلاش می کند. زندگی یک سرمربی اینطور بوده و این مسئله عادی است. در بارسا هیچ سال به عنوان دوره گذار و انتقال وجود ندارد و ما همیشه موظف به رقابت کردن هستیم. باشگاه در فصل تابستان خیلی تلاش کرد و همانطور که رئیس باشگاه گفت، اگر موفقیتی حاصل نشود عواقبی در پی خواهد داشت.

من نمی خواهم دنبال بهانه باشم و همه ما مقصریم، از مربی گرفته تا بازیکنان. من سعی می کنم این وضعیت را به طور طبیعی بپذیرم. ما باید برای قهرمانی مبارزه کنیم. من مدام به این هدف فکر می کنم و ما تیمی در اندازه کسب عناوین در اختیار داریم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها