|

فولاد باخت رکورد استقلال دست نیافتنی تر شد!

باخت تیم فولاد خوزستان موجب شد تا رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران یک فصل دیگر حفظ شود.

لینک کوتاه کپی شد

شکست فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر موجب شد تا رکورد شکست ناپذیری استقلال تهران در یک فصل فوتبال ایران، دست نخورده باقی بماند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل ازخبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران با فولاد خوزستان امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم نساجی به پایان رسید تا شاگردان جواد نکونام نخستین شکست خود را در فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کنند. فولاد تنها تیم بدون شکست لیگ برتر در این فصل بود.

باخت تیم فولاد خوزستان موجب شد تا رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران یک فصل دیگر حفظ شود. استقلال در فصل بیست و یکم فوتبال ایران با هدایت فرهاد مجیدی، موفق شد تا به نخستین تیم لیگ برتری تبدیل شود که عنوان قهرمانی این لیگ را بدون شکست از آن خود کند.

تیم مجیدی در فصل بیست و یکم با کسب ۶۸ امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، رکورد بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر را نیز به خود اختصاص داد. در این فصل استقلال با دریافت ۱۰ گل بهترین خط دفاعی لیگ را نیز به نام خود ثبت کرد.

البته استقلال تنها تیمی نیست که در فوتبال ایران بدون شکست به عنوان قهرمانی رسیده است. سال ۱۳۵۲ نیز پرسپولیس نیز بدون شکست موفق به برگزاری جشن قهرمانی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها