|

رکورد جذاب پرسپولیسِ یحیی گل محمدی در لیگ

پرسپولیس تا به این جای کار از بازی های خارج از خانه خود در لیگ جاری 14 امتیاز کسب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در بازی های هفته های اول، سوم، پنجم، ششم، هشتم و دهم خارج از تهران به مصاف حریفان رفت و بدون تحمل شکست بهترین نتایج را کسب کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سرخ های تهرانی در اولین بازی خود در لیگ 22 در فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفتند و به مساوی بدون گل رسیدند. آن ها در هفته سوم و در اراک به مصاف آلومینیوم رفتند و درحالی که طی دو فصل گذشته هرگز در ورزشگاه امام خمینی این شهر به پیروزی نرسیده بودند، روی تک گل میلاد سرلک در دقیقه 43 به گل رسیدند و در نهایت پیروز شدند.

در هفته پنجم و در یک بازی خارج از خانه دیگر مقابل هوادار نیز پرسپولیس به برتری 3 بریک رسید تا سه امتیاز دیگر در بازی های خارج از خانه کسب کرده باشد. یحیی و شاگردانش در هفته ششم در مسجد سلیمان به مصاف نفت رفتند و در یک دیدار پر سروصدا موفق به پیروزی دو بر یک مقابل شاگردان رضا مهاجری شدند.

بازی بعدی خارج از خانه پرسپولیس به رویارویی هفته هشتم مقابل سپاهان برمی گردد که سرخ ها موفق شدند در ورزشگاه نقش جهان تیم پرستاره سپاهان را با مساوی بدون گل متوقف کنند.

شاگردان گل محمدی دیروز نیز در چارچوب هفته دهم در انزلی به مصاف ملوان رفتند و با تک گل لوکادیا که در دقیقه 78 به ثمر رسید سه امتیاز باارزش دیگر کسب کردند تا با 21 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ باشند.

همین نتایج باعث شده پرسپولیس از 6 بازی خارج از خانه خود در لیگ جاری با کسب چهار پیروزی و دو مساوی، بدون شکست،  14 امتیاز کسب کرده و به تنهایی عنوان بهترین تیم بازی های خارج از خانه را از آن خود کرده باشد.

این درحالی است که سپاهان با کسب 11 امتیاز دومین تیم برتر بازی های خارج از خانه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها