|

برترین های هفته دهم لیگ؛ استقلال هست، پرسپولیس نیست!

ترین های هفته دهم لیگ برتر مشخص شدند و استقلال بیشترین شوت در چارچوب را ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته با انجام چهار بازی دیگر، هفته دهم لیگ برتر به پایان رسید و پرسپولیس صدرنشین باقی ماند. ترین های این هفته لیگ برتر به شرح زیر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ منبع این آمار از سایت متریکا است.

پر گل ترین (سپاهان 4-2 تراکتور)

سپاهان و تراکتور در هفته دهم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. ابتدا سپاهان با گل های عیسی مرادی در دقایق 7 و 39 و رامین رضایین در دقیقه 26 از تراکتور جلو افتادند. در نیمه دوم کاوه رضایی در دقیقه 55 برای تراکتور گلزنی کرد؛ در دقیقه 74 محمد کریمی به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا تراکتور دو گل را جبران کند. در نهایت شهریار مغانلو در دقیقه 84 کار را یکسره کرد و گل چهارم را وارد دروازه تراکتور کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید تا پرگل ترین بازی هفته لقب بگیرد.

خشن ترین (نفت مسجد سلیمان 0-0 مس کرمان)

دو تیم نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان که از تیم های پایین نشین لیگ 22 هستند برابر یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار 6 کارت زرد داشت که سهم هر تیم 3 کارت بود. این دیدار از لحاظ تعداد کارت های زرد از سایر دیدار های هفته دهم جلوتر بود تا خشن ترین دیدار هفته باشد.

تعداد خطا (گل گهر)

گل گهر در این هفته با مرتکب شدن 21 خطا بیشترین تعداد خطا را انجام داده است. گل گهر در نهایت با نتیجه 1 بر 0 و با گل آرمین سهرابیان از سد ذوب آهن گذشت.

XG یا نرخ امید به گل (مس کرمان)

مس کرمان در دیدار خود برابر نفت آبادان با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی رسید. مس کرمان در این بازی موقعیت های زیادی را به روی دروازه نفت آبادان ایجاد کرد تا در نهایت عدد 1.84 برای نرخ امید به گل این تیم ثبت شود. این آمار از تیم های دیگر لیگ برتر در هفته دهم بهتر بوده است و مس کرمان صاحب بیش ترین نرخ امید به گل در هفته دهم لیگ برتر شد.

تعداد شوت (استقلال / سپاهان)

در آمار تعداد شوت به سمت دروازه حریفان، دو تیم استقلال و سپاهان با 16 شوت آمار بهتری نسبت به سایر تیم ها داشته اند. استقلال با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید و در رده سوم جدول قرار گرفت. سپاهان با برد پر گل 4 بر 2 برابر تراکتور، تا پایان هفته دهم در رده دوم جدول قرار گرفته است.

درصد مالکیت (سپاهان)

سپاهان علاوه براینکه بیش ترین تعداد گل هفته را زده است؛ بیشترین درصد مالکیت را هم به خود اختصاص داده است. ژوزه مورایس نشان داده است به بازی مالکانه علاقه دارد و سعی می کند تیمش همیشه صاحب توپ و میدان باشد و با برنامه ریزی به حریف خود گل بزند. سپاهان در دیدار برابر تراکتور درصد مالکیت 68.3 را ثبت کرده است.

تعداد پاس (سپاهان)

سپاهان علاوه بر بیشترین درصد مالکیت هفته، بیشترین تعداد پاس هفته را هم داده است. طلایی پوشان در هفته دهم برابر تراکتور 569 پاس داده اند که 86.5 درصد آنها سالم بوده است. استقلال با 551 پاس از نظر تعداد پاس نزدیک ترین تیم به سپاهان بوده است.

دقت پاس (مس رفسنجان)

مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر بیشترین دقت پاس را ثبت کرده است. رفسنجانی ها در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان 542 پاس را ثبت کرده اند که 87.5 درصد آنها سالم به مقصد رسیده است تا مس رفسنجان با دقت ترین تیم هفته دهم لقب بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها