|

هشدار عجیب پپ گواردیولا به بازیکنان ملی پوش

گواردیولا، به بازیکنانش هشدار داد که اگر به خاطر جام جهانی محتاطانه بازی کنند آنها را کنار می‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

سیتی ستاره‌های درخشانی را در اختیار دارد که هر کدام از آنها قرار است یک ماه دیگر با تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 قطر حاضر شوند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ برگزاری جام جهانی در بازه زمانی متفاوت و در وسط فصل باعث شده است که بسیاری از بازیکنان نگران این موضوع باشند که در صورت مصدومیت در رقابت‌های باشگاهی شانس حضور در این مسابقات را از دست بدهند، اتفاقی که برای دیوگو ژوتا و انگولو کانته رخ داده است. 

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان در روزهای اخیر مدعی شده بودند که بازیکنان احتمالا در یک ماه پایانی با احتیاط بیشتری بازی خواهند کرد، ادعایی که به هیچ وجه به مذاق گواردیولا خوش نیامده است. 

سرمربی سیتی در این باره گفت:« اگر احساس کنم که بازیکنی قصد دارد به خاطر جام جهانی با احتیاط بازی کند، دیگر بازی نخواهد کرد. اتفاقی که رخ خواهد داد این است که آنها باید بازی کنند چون وقتی آماده نباشند مصدوم خواهند شد. وقتی شما متمرکز باشید مصدومیت به سراغتان نمی‌آید.»

گواردیولا با اشاره به فاصله باقی مانده تا تعطیل شدن رقابت‌های باشگاهی اضافه کرد:« فقط دو هفته دیگر زمان باقی مانده است و اگر بازیکنی اینجا بازی کند، برای جام جهانی کاملا عالی و آماده خواهد بود. در غیر این صورت به دردسر خواهد افتاد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها