|

آمار استثنایی لوا در بارسلونا

مهاجم بارسلونا با 11 گل در 10 بازی لیگ، توانست به درخشش روماریو ستاره برزیلی پیشین آبی اناری‌ها نزدیک شود.

لینک کوتاه کپی شد

روبرت لواندوفسکی از زمان حضور خود در بارسلونا خوش درخشیده و توانسته تاکنون ۴۶ درصد از گل‌های بارسا در لیگ را به ثمر برساند. پیش‌ از این، روماریو برزیلی سابق بارسلونا توانسته بود در ۱۰ بازی اول خود در سال‌های ۱۹۹۳-۱۹۹۴ در لیگ، ۱۲ گل به ثمر برساند و ۵۴.۵ درصد از گل‌های بارسا در لالیگا را به نام خود ثبت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ تارنمای اسپورت در بازتاب این خبر نوشت: اگرچه سبک بازی لواندوفسکی شباهت چندانی به روماریو ندارد؛ اما این بازیکن لهستانی در اوج گل‌زنی است و در اولین فصل حضورش در تیم بارسا، با بازیکنانی که با گل‌های خود نیوکمپ را جادو کردند، هم مرز است.

شروع تماشایی لواندوفسکی با ۱۶ گل در ۱۴ بازی (۱۱ گل در لیگ و ۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا) آغاز شده و در حال حاضر این لهستانی، با میانگین ۱.۱۴ گل در صدر بازیکنان بارسا قرار دارد که اگر آن را حفظ کند، سومین و بهترین فصل خود را پیش‌رو خواهد داشت. در فصل ۲۰-۲۰۱۹ او با بایرن‌مونیخ، ۱.۱۷ گل در هر بازی (۵۵ گل در ۴۷ بازی) را به ثبت رساند و در فصل ۲۰۲۰-۲۱ هم با همین تیم، ۱.۲ گل (۴۸ گل در ۴۰ بازی) را پشت سر گذاشت.

لواندوفسکی علاوه بر اینکه بهترین گل‌زن بارسا و بهترین گلزن لیگ است، بهترین دستیار این تیم هم محسوب می‌شود. از سوی دیگر، این بازیکن لهستانی که ۷۹۴ دقیقه در لیگ بازی کرده و ۷۲.۱ دقیقه، یک گل به ثمر رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها