|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال یکشنبه 1 آبان

مسئولان استقلال می خواهند نقاط ضعف این تیم در مرکز زمین را با جذب بازیکن پوشش دهند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی دهمین بازی خود را پشت سر گذاشت که با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ آبی پوشان در آخرین دیدار خود مقابل میهمان شان با تساوی بدون گل متوقف شدند و پیش از آن هم به واسطه یک گل به خودی تیم ذوب آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بودند.

با اینکه در زمان مصطفی آجورلو مهاجمان زیادی در بازار تابستانی برای این تیم به خدمت گرفته شد و هم اینک هم تعداد قابل ملاحظه‌ای مهاجم دارای رزومه در این تیم حضور دارند، اما شاگردان ساپینتو در ۱۰ بازی گذشته تنها ۱۱ بار موفق به گلزنی شده‌اند که اگر گل به خودی ذوب آهن را هم از آن کم کنیم، بازیکنان این تیم فقط ۱۰ گل به ثمر رسانده‌اند که این یعنی به ازای هر بازی یک گل. آماری که نه تنها برای تیمی مثل استقلال غیر قابل قبول، بلکه تا حدودی هم ناامید کننده به حساب می‌آید.

برخی از کارشناسان با آسیب شناسی در این خصوص، علت این ضعف را فقدان هافبک‌های طراح و بازی ساز در این تیم می‌دانند و به همین دلیل است آبی پوشان علیرغم مالکیت نسبتاً زیاد توپ، موقعیت‌های خطرناک زیادی خلق نکرده و به تبع آن میزان گل‌های زده این تیم هم در آمار با افت مواجه شده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل جدید این باشگاه در نظر دارد به منظور مرتفع کردن این نقطه ضعف، در اولویت خریدهای زمستانی‌اش جذب یک یا دو هافبک طراح و بازیساز را قرار دهد تا این نقطه ضعف تیمش را به نقطه قوت بدل کند؛ و چه بسا این خرید یا خریدهای زمستانی از بازارهای خارجی صورت گیرد.

در لیست تیم استقلال اسامی چند هافبک به چشم می‌خورد که ساپینتو به آنها اعتقاد نداشته و برای همین در این ۱۰ بازی یا اصلاً به آنها بازی نرسیده و یا میزان حضورشان در زمین به اندازه‌ای کم بوده که می‌توان مدعی شد در تیم ساپینتو جایی ندارند.

برای روشن شدن این منظور می‌توان به اسامی چون عزیز بک آمانوف، امیر علی صادقی، محمد حسین زواری و امید حامدی فر اشاره کرد که این دو نفر آخر در نقل و انتقالات تابستانی با سر و صدای زیاد و با مبالغ قابل توجهی از تیم صنعت نفت آبادان به استقلال پیوستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها