|

ساپینتو ملی پوشان خود را می خواهد!

دیدار با نساجی به علت در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال ششم آبان ماه طبق برنامه مقابل هوادار قرار می‌گیرد و ۵ روز دیگر در شهر و ورزشگاهی که هنوز مشخص نشده باید مقابل نساجی قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند.

طبق سنت هفته‌های اخیر همواره بعد از بازی‌های لیگ شش ملی‌پوش استقلال به تمرینات تیم ملی می‌روند و زیر نظر کی‌روش تمرین می‌کنند، اما حساسیت‌های بازی با نساجی ممکن است مانع از حضور شش ملی‌پوش در تمرینات تیم ملی بعد از بازی با هوادار شود. به احتمال زیاد کی‌روش به دلیل حساسیتی که این بازی برای استقلال دارد و از سویی رابطه بسیار مطلوب با ساپینتو با این درخواست موافقت خواهد کرد و اجازه خواهد داد استقلالی‌ها به جای حضور دوباره در تمرین تیم ملی با تیم باشگاهی تمرین کنند. این احتمال هم وجود دارد که حضور استقلالی‌ها در اردوی تیم ملی محدود به یک روز شود تا آن‌ها زمان کمتری را خارج از تمرینات باشگاهی باشند. تکلیف این موضوع طی روز‌های آتی مشخص خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی