|

درخواست مدیرعامل نساجی در رابطه با سوپرجام

مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید نواقص ورزشگاه وطنی قائمشهر در تعطیلی لیگ برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام سازمان لیگ مقرر شد دیدار سوپرجام بین دو تیم استقلال تهران قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی یازدهم آبان برگزار شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این در حالی است که ابتدا گفته شد این دیدار قرار است در سیرجان برگزار شود که بعد از آن سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هنوز محل برگزاری دیدار سوپرجام به صورت قطعی اعلام نشده و علاوه بر سیرجان دو شهر دیگر نیز نامزد برگزاری این دیدار هستند.

**قرعه‌کشی برای انتخاب میزبان بهترین گزینه است

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «پیش از اینکه بحث میزبانی شهر سیرجان مطرح شود، من با جناب کشوری صحبت کردم و پیشنهادات خود را با دوستان مطرح کردم. ما پیشنهاد دادیم اگر بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود و سهم هر تیم به یک اندازه خواهد بود ما از برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی استقبال می‌کنیم. اگر هم قرار نیست بازی با حضور تماشاگران برگزار شود سازمان لیگ قرعه کشی کند و از بین ورزشگاه آزادی و شهید وطنی هر کدام طبق قرعه انتخاب شد ما از آن استقبال می‌کنیم. بعد از آن هم گفتیم اگر این شرایط را قبول نمی کنید ریش و قیچی در دست خودتان. از طرفی هم آقای علی فتح الله زاده موافقت خود را با قرعه کشی اعلام کرده است و به نظرم این موضوع بهترین گزینه است.»

**نواقص وطنی در تعطیلات رفع می‌شود

وی در خصوص شرایط ورزشگاه شهید وطنی و نواقضی که دارد بیان کرد : «ورزشگاه شهید وطنی آماده است و از حالا باید خود را برای شروع لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم تا در این ورزشگاه پذیرایی علاقه مندان باشیم.  در مورد نواقصی که گفته شده است ما روز گذشته طبق توافقی که با اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم و امروز نهایی می‌شود، مقرر شد ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی واگذار شود و تامین و نگهداری بر عهده باشگاه باشد. برخی نواقص هم به حضور تماشاگران ربط دارد که ما یک بازی بدون تماشاگر تا شروع جام جهانی را در پیش خواهیم داشت که بعد از این مدت، اداره کل ورزش و جوانان نیز قول مساعد داده است تا این نواقص بر طرف شود.»

**انشاالله به زودی تماشاگران برگردند

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران نیز اظهار داشت: «از همان روز اول گفتیم بازی ها را تعطیل کنند چرا تماشاگران روح فوتبال هستند و برگزاری بازی ها بدون حضور آنها لطفی ندارد. یک تیمی مثل نساجی یک تیم پر هوادار است و از این موضوع آسیب می‌بیند بر خلاف بعضی از تیم ها که از این موضوع استقبال می کنند چرا که هواداری ندارند.  همه دیدیم در هفته های ابتدایی که بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شد چه شور و نشاطی  در فوتبال ما به وجود آمد. انشاالله این مشکلات به زودی رفع شود تا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.»

**نتایج خوب نساجی حاصل کار گروهی است

سیف الله پور در خصوص نتایج نساجی و حضور این تیم در رتبه پنجم جدول رده بندی نیز گفت : «این نتیجه حاصل یک کار گروهی ست و حاصل تلاش مالک، مدیران، هیات مدیره، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و بازیکنان است که یکدل در کنار هم تلاش می کنند و برای خوشحالی مردم قائمشهر از جان مایه می گذارند. ضمن اینکه ما یک مربی با دانش و با شخصیت را در راس کار در اختیار داریم که تعامل خوبی با هم داریم و مطمئن باشید تیم حمید مطهری حرف های زیادی برای گفتن دارد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها