|

سیزده دردسر پیش روی علی فتح الله زاده!

علی فتح الله زاده با بازگشت دوباره به استقلال کار سختی را در این تیم پیش رویش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال چند روزی است سکان مدیریت این باشگاه را در اختیار گرفته و در بدو ورودش به ساختمان این باشگاه مقابل خبرنگاران مدعی شد که شنیده در همین چند هفته‌اتی باید 200-300 میلیارد بدهی پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته  به همراه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و مهدی تاج نزد وزیر ورزش رفت تا در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

در این نشست به مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اشاره و راهکارهایی برای برون رفت از شرایط فعلی ارائه شد. در این جلشه وزیر ورزش و جوانان وعده داد تا برای مشکلات مالکیتی دو باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد اما مهمترین نگرانی و دغدغه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در راستای صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه پرونده‌های حقوقی دو باشگاه است.

در این راه شرایط پرسپولیس برای دوره پیش رو و دریافت مجوز حرفه‌ای هموارتر از استقلال است زیرا پرسپولیس در پرونده‌های بین‌المللی تنها باید مطالبات باشگاه کورتوریک بلژیک را بابت انتقال نادری پرداخت کند اما استقلال 13 پرونده دارد که دردسرهای علی فتح‌الله‌زاده را زیاد کرده است.

آندره‌آ استراماچونی، گابریله پین، پادووانی 3 پرونده بین‌المللی استقلال است که برای صدور مجوز حرفه‌ای دوره پیش رو باید مطالبات این نفرات پرداخت شود. (پرونده میلیچ به تازگی حل و فصل شده است) همچنین این باشگاه 10 پرونده مختلف داخلی دیگر هم دارد که همه آنها باید بسته شود تا کنار حل مشکلات دیگر، مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر شود.

شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی اشاره کرد که چند پرونده روی میز او گذاشته‌اند که تا 7-8 روز آینده باید پرداخت شود. ضمن آنکه یک ماه سخت در پیش داریم تا از مشکلات عبور کنیم. AFC الزاماتی را پیش روی ما گذشاته که حتما باید آنها را حل کنیم وگرنه دچار مشکل می‌شویم.

به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در ابتدای ورودش باید چالش حل کردن این 13 پرونده حقوقی را برای حضور این تیم در آسیا حل کند، ضمن آنکه مشکلات مالکیتی و همچنین استادیوم های اختصاصی این دو باشگاه نیز باید مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها