|

فرهاد به تیم سابقش باج نداد؛ بازگشت بزرگ شاگردان مجیدی

اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند

لینک کوتاه کپی شد

اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.بازگشت بزرگ تیم مجیدی برابر صدرنشین امارات

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، در دیداری حساس از هفته هفتم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در استادیوم زعبیل، بازی 2 بر صفر باخته را برابر میزبان خود الوصل، با تساوی 2 – 2 عوض کند.

این بازی با حملات الوصل آغاز شد. در همان دقیقه دوم برخورد سر ایگور روسی مدافع کلباء در محوطه جریمه خودی با صوفیان، منجر به یک خطای پنالتی برای میزبان شد که فابیو لیما آن را وارد دروازه حریف کرد. تصمیم داور در این صحنه با اعتراض شدید مجیدی نیز همراه شد.

کلباء در همان دقیقه هفتم می توانست بازی را به تساوی بکشاند. روی یک کرنر تمرین شده، پاس چیکالدائو به عبدالله الجشک رسید ولی ضربه او با فاصله ای بسیار کم از کنار تیرک دروازه الوصل به بیرون رفت.

در دقیقه 28 برخورد فارس خلیل مدافع الوصل در محوطه جریمه با الکساندر چیکالدائو باعث سرنگونی بازیکن کلباء شد که داور برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت اما با وجود برخورد پیش آمده، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت که این مسئله با اعتراض مجیدی و کادرفنی کلباء همراه شد.

دقایقی بعد، کرنر ارسال چیکالدائو در دهانه دروازه و در آستانه تبدیل به گل مساوی میهمان بود که مدافع الوصل با حضور به موقع، توپ را مجددا به کرنر فرستاد و مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی حریف شد.

در دقیقه 42 حرکت خوب یاسر البلوشی از سمت راست با ارسال این بازیکن به دهانه دروازه همراه شد و ضربه عبدالله الجشک را سنگربان الوصل با یک دست برگشت داد. در نهایت بازی در نیمه اول با این یک گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، میزبان به گل دوم رسید. یک ارسال از سمت چپ و در دقیقه 55 به روی دروازه، با دفع مدافعان کلباء همراه شد که توپ روی خط محوطه جریمه به علی صالح رسید و او توانست با یک شوت محکم و روی پای دیدنی دروازه الوصل را باز کند.

شاگردان مجیدی در ادامه خیلی زود به گل رسیدند. سه دقیقه پس از گل دوم الوصل، ارسال سلطان الزعبی به روی دروازه را مدافعان میزبان برگشت دادند که چیکالدائو داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم، دروازه حریف را باز کرد.

دقایقی بعد، کلباء شانس رسیدن به گل تساوی را داشت. ارسالی از سمت راست در دهانه دروازه با ضربه چیکالدائو همراه شد که خالد صیف به زیبایی توپ را مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه کلباء چندین ضربه کرنر را به روی دروازه ارسال کرد که ضربات سر بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه الوصل به بیرون رفتند.

در دقیقه 77 تیم مجیدی موفق به زدن گل تساوی شد. برایان رامیرز بازیکن تعویضی کلباء از سمت راست به حرکت درآمد که ارسال او به احمد عامر دیگر بازیکن تازه به میدان آمده این تیم رسید که او با خطای الکساندر واسیلویچ مدافع صربستانی الوصل سرنگون شد و داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، یک خطای پنالتی به سود کلباء اعلام کرد و فیلیپ کیس آن را به مرکز دروازه زد و کار را به تساوی کشاند.

آمار پایانی بازی نیز در نوع خود جالب توجه است. جایی که مجموع شوت ها و شوت های درون چارچوب اتحاد کلباء از تیم میزبان و صدرنشین لیگ بیشتر است و این نشان دهنده عملکرد بسیار خوب تیم مجیدی در این بازی خارج از خانه بود.

در دقیقه 85 تیم مجیدی تا آستانه کامبکی استثنایی پیش رفت. شوت احمد عامر از پشت محوطه جریمه را خالد صیف سنگربان الوصل با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. در ادامه الوصل برای رسیدن به گل تساوی سخت در تلاش بود اما حملات این تیم راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی 2 – 2 به پایان برسد.

الوصل که تنها تیم بدون شکست لیگ امارات است، با این نتیجه 15 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند اما در صورت پیروزی الشارجه در بازی 2 روز دیگر، آنها رتبه نخست جدول را از دست خواهند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی