|

پرسپولیس قید ستاره اش را می زند؟!

کار مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ ستاره هلندی‌ خیلی سخت است، آن هم در شرایطی که برای پرداخت دستمزد فعلی‌ او مشکل دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در فصل نقل و انتقالات تابستان وقتی یورگن لوکادیا به یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شد همه آنها به این نتیجه رسیدند که جذب این بازیکن با قیمتی که دارد ممکن است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ بیش از یک ماه و نیم از این قضیه گذشت تا اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغ پیشنهادی خود را به لوکادیا ارائه داد تا به نوعی شانس خودش را برای جذب این مهاجم هلندی امتحان کند. لوکادیا هم وقتی دید در اروپا پیشنهاد مالی خوبی ندارد تصمیم گرفت به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد تا با درخشش در این تیم بتواند برای فصول آینده قراردادهای بهتری ببندد.

در حال حاضر هم انگیزه لوکادیا این است که با درخشش در لیگ ایران بتواند شانس خود را برای بازگشت به فوتبال اروپا امتحان کند. حضور در تیم‌های عربی با قراردادهای چندمیلیون دلاری هم در الویت‌های بعدی این بازیکن قرار دارد. در چنین شرایطی کار باشگاه پرسپولیس برای حفظ ستاره هلندی‌اش خیلی سخت خواهد بود. در شرایطی که برای پرداخت دستمزد فعلی‌اش هم مشکل دارد. فعلا یحیی گل‌محمدی پیشنهادی برای تمدید قرارداد لوکادیا به باشگاه پرسپولیس نداده اما او خوب می‌داند ستاره هلندی حرفه‌ای‌تر از آن است که در این مقطع از فصل یا نیم‌فصل راضی به تمدید قرارداد شود. به نظر می‌آید با شرایط موجود هواداران پرسپولیس برای تمدید قرارداد لوکادیا باید تا پایان فصل صبر کنند و آن مقطع هم قطعا این بازیکن ابتدا پیشنهادهای اروپایی و بعد کشورهای عربی‌اش را بررسی خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه رضا درویش درخصوص دغدغه هواداران در مورد ماندن لوکادیا در مصاحبه اخیرش گفته است: «این بازیکن علاقه زیادی به پرسپولیس پیدا کرده و به این خاطر هم احتمال ماندنش برای فصل آینده در جمع سرخپوشان زیاد است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها