|

بیانیه عجیب مس کرمان در آستانه بازی با پرسپولیس!

مس کرمان در آستانه بازی با تیم پرسپولیس بیانیه ای را منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بیانیه باشگاه مس کرمان را می خوانید:

مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.

هرچند خیلی از هواداران پرسپولیس دوست دارند که تیم آن ها با سه امتیاز این بازی خانگی، صدرنشینی را قبل از تعطیلات جام جهانی کاملا تثبیت کند و با امتیاز عالی راهی دربی شود اما حریف آن ها از کرمان تیمی است که نشان داده آزار تیم های پرستاره را خیلی خوب بلد است.

مس کرمان در بدو بازگشت به لیگ برتر پس از سال ها غیبت به دنبال حفظ خود در جدول رقابت هاست و در هفته های گذشته نیز حرکت خود را بر همین اساس قرار داده است اما این تیم در بازی با سه تیم پرستاره این فصل حداقل ثابت کرده است که اصلا برابر آن پاپس نمی کشد.

در حالی که خیلی ها برد راحت استقلال در تهران برابر مس کرمان را پیش بینی می کردند اما این اتفاق اصلا رخ نداد و تک اشتباه مدافعان مس سبب شد که یامگا گل سه امتیازی این تیم را در دقایق پایانی در یک بازی دشوار به ثمر برساند... این اتفاق در بازی مس کرمان برابر گل گهر نیز رخ داد و در حالی که مس تا دقیقه 93 دو بر یک از حریف خود پیش بود با یک گل به خودی اجازه فرار از شکست را به شاگردان قلعه نویی داد. مس کرمان همین رویه را در فولادآرنا برابر فولاد خوزستان پرستاره نیز داشت و تساوی مس کرمان در این بازی سبب شد که به نوعی بحران فولادی ها استارت بخورد.

حالا مس کرمان یکبار دیگر برابر یکی دیگر از تیم های پرستاره لیگ برتر به میدان می رود تا ثابت کند هرچند نام پرآوازه ای در ترکیب خود ندارد اما اذیت کردن تیم های پرستاره را خیلی خوب بلد است.

فرزاد حسین خانی که تیمش هفته قبل برابر نفت آبادان به 3 امتیاز رسیده بود، در این بازی فرصت را برای بزرگی کردن تیمش کاملا مغتنم می شمرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها