|

رونالدو را هم نیمکن نشین می کنند آقای یحیی!

ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته خوب خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی یک جای ثابت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از انتقادات وارده به یحیی گل محمدی در روز‌های گذشته، فیکس بازی دادن به مهدی ترابی نزول کرده بوده است. به طور نمونه مرتضی فنونی زاده گفته است: «مگر مهدی ترابی، ناصر محمدخانی است که نیمکت نشین نمی‌شود؟!»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این درحالی است که مهدی ترابی از بازی با تراکتور تبریز و از دست دادن پنالتی تیمش افت کرده و هنوز نتوانسته است دوران اوج خودش را یادآوری کند. شاید این روز‌ها کسی آخرین درخشش مهدی ترابی با پیراهن پرسپولیس را به خاطر نمی‌آورد، اما شنیدیم با این وجود یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دیدار هفته یازدهم تیمش مقابل مس کرمان نیز بار دیگر از شماره ۹ در ترکیب اصلی استفاده کند.

فوق ستاره‌های فوتبال جهان هم وقتی نزول می‌کنند به نیمکت ذخیره‌ها تبعید می‌شوند. به طور مثال می‌توان به کریستیانو رونالدو اشاره کرد؛ رونالدو شرایط خوبی در منچستریونایتد ندارد و او هم از این وضعیت خوشحال نیست. هرچند رونالدو در فصل گذشته در این تیم می‌درخشید، اما این فصل با تصمیم تنهاخ به نیمکت یونایتد چسبیده و به احتمال زیاد باید در زمستان شاهد جدایی او از شیاطین سرخ باشیم.

زمانی که کریستیانو رونالدو هت‌تریک‌های متوالی کرد و منچستریونایتد موفق شد تاتنهام و نورویچ را ۳-۲ شکست دهد، همه چیز برای بازیکن و باشگاه عالی به نظر می‌رسید. در این فاصله ۶ ماهه تا دیدار بعدی اسپرز از اولدترافورد، او نتوانست باشگاه را ترک کند، خیلی کم بازی می‌کند و هیئت مدیره، هواداران، هم‌تیمی‌ها و سرمربی جدیدش را عصبانی کرده است.

وقتی رونالدو در روز پایانی آگوست ۲۰۲۱ به اولدترافورد بازگشت، هواداران یونایتد به وجد آمدند. این برنده ۵ توپ طلا نه تنها پس از ۱۲ سال حضور در رئال مادرید و یوونتوس تصمیم به بازگشت گرفت، بلکه این کار را پس از رد کردن پیشنهاد رقبای دیرین شیاطین سرخ، یعنی منچسترسیتی انجام داده بود، اما هرگز نتوانست دوران خوش درخشش در منچستریونایتد الکس فرگوسن را تکرار کند. برهمین اساس فوق ستاره مشهور پرتغالی در تیم انگلیسی نیمکت نشین شده است چرا که فوتبال حرفه‌ای با کسی شوخی ندارد اما به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به سبک بازی مهدی ترابی داشته و از طرفی نمی‌خواهد با نیمکت نشین کرده ستاره نزول کرده تیمش، شانس حضور در جام جهانی را از او بگیرد. مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل محمدی یک جای ثابت دارد. باور نمی‌کنید به تماشای بازی پرسپولیس و مس کرمان بنشینید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها