|

واکنش مدیرعامل تراکتور به شایعه قراداد کاوه رضایی با تراکتور

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در مورد وضعیت این باشگاه توضیحاتی ارائه داده است.

لینک کوتاه کپی شد

ایوب بهتاج در خصوص وضعیت تراکتور و شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و هرچند نتیجه آن خوشایند نبود ولی به هر حال شکست هم بخشی از فوتبال است و یک روز نتیجه خوبی حاصل می‌شود و یک روز ممکن است روی خوش فوتبال به ما نشان داده نشود و بازی با سپاهان هم به این شکل بود. به هر حال عملکرد فنی تیم چندان هم بد نبود و ما اکثر دقایق بازی را 10 نفره ادامه دادیم و همین موضوع هم ضربه زیادی به ما زد و این اتفاقات در فوتبال معمولاً روی نتیجه تاثیرگذار است. همین که 10 نفره به سپاهان دو گل زدیم نشان از این دارد که پا پس نکشیدیم ولی حالا حریف از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ وی در مورد وضعیت تراکتور گفت:

از شرایط فنی تیم راضی هستیم و تیم در حال پیشرفت است. در فرصت تعطیلاتی که برای جام جهانی پیش می آید هم کادرفنی اردوی تدارکاتی در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزی قرار است اگر ضعفی هم وجود دارد در این فرصت برطرف شود و در ادامه مسابقات با قدرت و انسجام بیشتری ظاهر شویم. ما به کادرفنی اعتماد کامل داریم و مورد حمایت ماست.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد دیداری که به همراه بردیف با کی‌روش داشتند تصریح کرد:

مدتی بود که قرار بود بردیف و کی‌روش با هم دیدار داشته باشند ولی فرصتش پیش نمی‌آمد. آنها از قدیم و از زمانی که بردیف سرمربی سردار آزمون در روسیه بود با هم در ارتباط بودند و آشنایی و دوستی دیرینه دارند. جو خوب و صمیمی در اردوی تیم ملی دیدیم و بردیف هم برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

بهتاج در مورد وضعیت نقل و انتقالات تراکتور هم عنوان کرد:

همانطور که بارها گفتم هرگاه کادرفنی تصمیم بگیرد بازیکنی به تیم اضافه شود ما اقدام خواهیم کرد. در حال حاضر در پست دروازه در حال بررسی هستیم و مهدی امینی هم چند روزی در تمرینات ما حاضر می‌شود و اگر مورد تایید قرار گرفت با او قرارداد امضا می‌کنیم. در مورد سایر موارد هم نظر کادرفنی شرط است.

وی در مورد وضعیت کاوه رضایی و انتقالش به استقلال در نیم فصل هم عنوان کرد:

همانطور که قبلاً گفتم قرارداد کاوه رضایی با تراکتور یک ساله است و تا پایان فصل اعتبار دارد. توضیح بیشتری در این خصوص ندارم بدهم. تا نیم فصل چندین هفته باقی مانده و دلیلی ندارد الان در موردش صحبت کنیم.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است تغییرات مدیریتی در این تیم شکل بگیرد و مدیرعامل جدید انتخاب شود هم گفت:

من در این خصوص چیزی نمی‌دانم. تا زمانی که مسئولیت داشته باشم در خدمت تراکتور هستم. بهتر است در این مورد از رئیس هیات مدیره آقای الیاسی سوال کنید.

بهتاج در پایان با اشاره به اینکه مجدداً بحث ادعای مالکیت ناصر شفق برای تراکتور مطرح شده است هم توضیح داد:

چندین سال است که ایشان چنین ادعایی دارد و از زمانی که من در اداره ورزش بودم چنین ادعایی وجود داشت که هیچ وقت به اثبات نرسید. در حال حاضر نامه ای در این خصوص به باشگاه نرسیده است و اگر به خود آقای زنوزی چیزی ابلاغ شده من در جریان نیس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها