|

حمله غول نروژی به رکورد تاریخی لیونل مسی

متوسط گلزنی هالند در این فصل خیره کننده است و با ادامه همین روند او رکورد افسانه ای لیونل مسی را خواهد شکست.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم پیروز شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ارلینگ هالند موفق شد دو گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و حالا به رکورد فوق العاده 17 گل در 11 بازی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرده است. او حالا تنها 6 گل با رکورد بهترین گلزنان فصل گذشته که سون هیونگ مین و محمد صلاح بودند فاصله دارد و این شانس را دارد که در نیم فصل اول به این رکورد دست پیدا کند.

تعداد گل های هالند در همه رقابت های این فصل نیز 22 گل در 15 بازی است. او 17 گل در لیگ برتر زده و پنج گل نیز در لیگ قهرمانان تا متوسط گلزنی هر 55 دقیقه یک گل را به ثبت برساند. این متوسط گلزنی نشان می دهد که او در مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره بزرگ قرار دارد و حالا این شانس را دارد تا رکورد تاریخی لیونل مسی در فصل 12-2011 را نیز جا به جا کند. 

مسی در بهترین فصل فوتبالی خود از لحاظ رکورد گلزنی، در فصل 12-2011 توانست در 60 بازی 73 گل بزند و 32 پاس گل نیز بدهد. او در سال 2012 فاتح توپ طلا و کفش طلا شد. متوسط گلزنی مسی هر 71 دقیقه یک گل بود و رکورد فعلی هالند از فوق ستاره آرژانتینی هم بهتر است اما هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقیمانده و هالند باید این ریتم مناسب را تا پایان حفظ کند که البته کار ساده ای نخواهد بود. ستاره نروژی 22 ساله اگر به همین روند گلزنی ادامه دهد، موفق به شکستن رکورد مسی خواهد شد. رکوردی که به نظر می رسد دست نیافتنی باشد ولی هالند به شکلی جدی به سمت آن خیز برداشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها