|

عذرخواهی رونالدو از تن‌هاخ؛ بگذار با تیم تمرین کنم

رونالدو که می خواهد در بهترین فرم بدنی به جام جهانی برسد، در گفت‌وگوی خصوصی که اخیرا با تن‌هاخ داشت، از او عذرخواهی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه میرر امروز ادعا کرد که رونالدو از اریک تن‌هاخ تقاضای بخشش کرده است. او از مربی هلندی خواسته تا به تمرینات گروهی برگردد.عذرخواهی رونالدو از تن‌هاخ: بگذار با تیم تمرین کنم

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، این روزها تنش بین باشگاه منچستریونایتد و ستاره پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است. با وجود اینکه تنش‌ها از تابستان و با اعلام تمایل رونالدو برای جدایی آغاز شد اما در جریان پیروزی 2-0 شیاطین سرخ مقابل تاتنهام، ترک کردن زودهنگام ورزشگاه توسط کریستیانو بار دیگر به بالا گرفتن تنش‌ها منجر شد. رونالدو قرار بود در وقت‌های اضافه بازی به میدان برود ولی از دستور اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، سرپیچی کرد و به رختکن رفت. 

az22afbl

باشگاه نیز او را یک میلیون پوند جریمه کرده و از تمرین با تیم اول نیز کنار گذاشته است. او  به تنهایی در مجموعه تمرینی یونایتد تمرین می کند.

طبق ادعای میرر، رونالدو که می خواهد در بهترین فرم بدنی به جام جهانی برسد، در گفت‌وگوی خصوصی که اخیرا با تن‌هاخ داشت، از او عذرخواهی کرده است. او می داند که این ماه بسیار مهم است و در 37 سالگی باید آخرین شانس خود در جام جهانی را امتحان کند. فوق ستاره پرتغالی از تن هاخ درخواست کرده تا به او اجازه تمرین با تیم را بدهد و آماده است تا در بازی های پیش روی یونایتد و در صورت صلاحدید او به میدان برود.

این در حالی است که گفته می شود باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پس از پایان جام جهانی و در انتقالات زمستانی به شکل دوستانه با رونالدو فسخ کند تا او بتواند راهی تیمی دیگر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها