|

جنجال ماشین های لوکس در باشگاه استقلال!

در چند روز اخیر پس از حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال صحبت‌ های زیادی در ارتباط با اتفاقات دوران مدیرعاملی آجورلو بر سر زبان‌ها است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از موضوعات مرتبط با دوران یک ساله حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال اضافه شدن پنج دستگاه خودروی جک به مجموعه دارایی‌های باشگاه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ خودروهایی که طبق گفته کارکنان باشگاه برای تردد مسئولان تیم و باشگاه در اختیار این مجموعه قرار داشت اما در روزهای گذشته دیگر خبری از سرنوشت این خودروها در دست نیست.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که در این مدت برخی از اعضای تیم و مسئولان استقلال با همین خودروها در سطح شهر تردد می‌کردند اما بعد از جابجایی مدیرعامل در رأس باشگاه مشخص نیست سرنوشت این اتومبیل‌ها چه شده و یا چه خواهد شد؟

مصطفی آجورلو در تاریخ دوم مهرماه سال ۱۴۰۰ با حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد و تقریبا دو هفته پیش در تاریخ بیست و سوم مهر ماه، بار دیگر با حکمی از سوی همین وزیر از این سمت برکنار شد و علی فتح الله زاده به جای او سکان مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها