|

مقصد احتمالی رونالدو در زمستان

به نظر می رسد آینده کریستیانو رونالدو هر لحظه دور تر از تیم منچستریونایتد می شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه انگلیسی در تابستان تمایل چندانی به فروش این بازیکن نشان نداد اما حالا در زمستان درها را به روی جدایی وی  حتی به صورت رایگان باز گذاشته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ به نظر می رسد که گزینه های رونالدو هر لحظه محدودتر می شود چرا که این بازیکن دستمزد بالایی دریافت می کند و سنش هم بالا رفته است. سان گزارش داده است که در حال حاضر ناپولی به محتمل ترین گزینه برای رونالدو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است.

باشگاه ایتالیایی اعتقاد دارد که خرید رونالدو از نظر تبلیغاتی و فوتبالی برای انها اتفاق بسیار خوشایندی است هر چند که مشخص نیست که ایا توان پرداخت دستمزد کامل وی را داشته باشند یا نه. در حقیقت پردرآمدترین بازیکن ناپولی، زیلینسکی است که هفته ای صد هزار یورو دستمزد می گیرد در حالی که دستمزد هفتگی رونالدو در اولدترافورد چهارصد هزار یوروست.  باشگاه انگلیسی حاضر است تا بخشی از دستمزد این بازیکن را تقبل کند تا درها را به روی جدایی وی باز کند.

سان گزارش داده است که هر چند که چلسی در تابستان به خرید رونالدو علاقمند بود اما در حال حاضر تمایلی به جذب وی ندارد. آرسنال و نیوکاسل دیگر تیم هایی هستند که شرایط این بازیکن را دنبال می کنند هر چند که هیچ کدام از انها در لیگ قهرمانان حضور ندارند و شاید رونالدو به این باشگاه ها جواب رد بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها