|

مهاجم استقلال به شایعات پایان داد

آقای گل لیگ برتر بیستم می‌گوید به زودی اوضاع برای او تغییر می‌کند و به تیم استقلال کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

10 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر برای سجاد شهباززاده غیرقابل باور دنبال شد و او هنوز موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ البته این وضعیت در حالی برای مهاجم استقلال رخ داده که او اگرچه در سه هفته ابتدایی به صورت ثابت وارد زمین می‌شد و توانست در مجموع چیزی حدود ۱۸۰ دقیقه برای تیم جدیدش بازی کند، ولی رفته رفته با توجه به شیوه بازی استقلال توسط ساپینتو کمتر مورد استفاده قرار گرفت و در هفت مسابقه اخیر تنها ۹۵ دقیقه فرصت به او داده شده است.

در همین زمینه شایعاتی طی روزهای اخیر درباره جدایی شهباززاده در یکی دو رسانه ایجاد شده که به احتمال جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی پرداخته‌اند. سجاد البته با قاطعیت این اخبار را رد می‌کند.

شهباززاده درباره اخبار مربوط به جدایی‌اش اینطور واکنش نشان داد: «این بخشی از فوتبال است و مطمئنم در ادامه وضعیت به نفع من خواهد شد. روزهای خوب از راه می‌رسند و به استقلال کمک خواهم کرد.»

سجاد شهباززاده یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای لیگ هجدهم برای بازسازی سپاهان با صلاحدید امیر قلعه‌نویی جذب شد و طی چهار سال یکی از مهره‌های کلیدی طلایی‌پوشان اصفهانی بود.

این مهاجم در دو لیگ هجدهم و نوزدهم بیشتر در پست وینگر چپ و راست یا هافبک هجومی به کار گرفته شد ولی در لیگ بیستم توانست با بازی در پست مهاجم هدف تیم بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را زیر نظر محرم نویدکیا تجربه کند و برای آقای گل شدن ۲۰ بار دروازه حریفان را باز کرد.

شروع لیگ بیست و یکم حضور شهریار مغانلو و علاقه‌ای که این مهاجم و همینطور شهباززاده به بازی در پست مهاجم تخصصی داشتند، سبب شد تا شهباززاده از دروازه دورتر شود و بار دیگر بیشتر در پست وینگر بازی کند؛ تصمیمی از سوی محرم نویدکیا که هم برای شهباززاده خوب نتیجه نداد و هم برای سپاهان که درنهایت منجر به جدایی از اردوی طلایی پوشان پس از چهار سال حضور مستمر و ثبت ۴۲ گل در لیگ برتر هم شد.

حالا پس از پیوستن شهباززاده به سپاهان این مهاجم بار دیگر با چالشی در تیم جدیدش مواجه شده و این در شرایطی است که استقلال نیز این روزها از نداشتن یک مهاجم تمام کننده رنج می‌برد و ساپینتو هر چه زوتر باید برای بازگشت به صدر جدول راه حل این مشکل را پیدا کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در تهران به مصاف هوادار برود و باید دید ساپینتو در این مسابقه چقدر زمان در اختیار شهباززاده قرار خواهد داد تا در صورت گلزنی بتواند از این شرایط خارج بشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها