|

پرسپولیس این فرصت طلایی را از دست می دهد؟!

در صورت امتیاز از دست دادن استقلال و سپاهان در بازی های خارج از خانه و برد پرسپولیس برابر مس کرمان، فاصله امتیازی افزایش پیدا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس اگرچه روز پنجشنبه در تهران میزبان مس کرمان است اما دو تیم سپاهان و استقلال به عنوان دو رقیب مستقیم پرسپولیس باید در بازی های خارج از خانه امتیازات کامل را بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نگاهی به برنامه رقابت های لیگ برتر نشان می دهد سپاهان باید در یک بازی سخت و حساس در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف این تیم برود و استقلال نیز در همین هفته میهمان تیم هوادار در ورزشگاه دستگردی است.

اگرچه هوادار این روزها حال و روز خوشی ندارد اما بی تردید ساکت الهامی و تیمش انگیزه های زیادی برای رویارویی با استقلال و کسب سه امتیاز کامل این بازی خانگی دارند. همان طور که محمد ربیعی دوست ندارد در ورزشگاه خانگی مقابل سپاهان بازنده باشد.

این دو بازی خارج از خانه سپاهان و استقلال باعث شده پرسپولیسی ها امیدوار باشند دو تیم امتیاز از دست داده و فاصله امتیازی شان با صدر بیشتر شود. به هرحال پرسپولیس نسبت به هر دو تیم استقلال و سپاهان بازی ساده تری در خانه پیش رو دارد و نتیجه نگرفتن هرکدام از دو تیم استقلال و سپاهان می تواند به نفع یحیی و تیمش باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها