|

نگرانی بزرگ انگلیسی ها

شرایط استرلینگ، مهاجم انگلیسی، در تیم چلسی باعث نگرانی ساوت‌گیت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

استرلینگ همیشه عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی انگلیس داشته است و شاید بتوان گفت که جزو پنج بازیکن برتر این تیم یا شاید حتی بهتر از این هم بوده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در جام جهانی 2018 روسیه نمایش خوبی برای تیم ملی این کشور داشت و در یورو 2020 نیز نقش مهمی را در صعود آنها به فینال این رقابت‌ها ایفا کرد، در تمامی دیدارهای حساس در ترکیب اصلی قرار داشت و به ندرت نمایش ضعیفی را ارائه کرد. 

او در 60 دیداری که تحت هدایت ساوت‌گیت انجام داده در 48 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت و در چهار بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده است. 

اما حالا تردیدهایی درباره تکرار این درخشش در جام جهانی قطر وجود دارد. در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز این رقابت‌ها فاصله داریم، استرلینگ در چلسی از شرایط خوبی برخورد نیست و با دوران اوجش فاصله زیادی گرفته است. 

این مهاجم انگلیسی تابستان امسال با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از منچسترسیتی جدا شد و به چلسی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند اما شرایط چندان مطابق انتظارش پیش نرفته است. 

او از زمانی که گراهام پاتر هدایت این تیم را برعهده گرفت و جانشین توماس توخل شد تا به حال گل نزده است. آخرین گل او با پیراهن چلسی برابر ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان در 14 سپتامبر بود و آخرین گلش در لیگ برتر نیز در 30 آگوست برابر ساوتهمپتون به ثمر رسید. 

انگلیس در اولین دیدارش در جام جهانی قطر باید در روز افتتاحیه این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی ایران برود و پس از آن با آمریکا و ولز روبرو خواهد شد. افت استرلینگ در این بازه زمانی می‌تواند بسیار به ضرر تیم ساوت‌گیت تمام شود که حالا با مصدومیت‌ها و بازیکنان متعددی روبروست که از دوران اوج فاصله دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها