|

مقایسه آماری دانیال اسماعیلی فر با دیگر مدافعان کناری پرسپولیس

مقایسه عملکرد سه مدافع راست پرسپولیس طی چند سال گذشته نکته جالبی را در اختیار فوتبالی ها قرار می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

برخی کاربران فضای مجازی در اقدامی جالب آمار بازی های سه مدافع راست اخیر پرسپولیس را منتشر کرده و تعداد گل ها و پاس گل های آن ها در تعداد بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده اند، با هم مقایسه کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این آمار مهدی شیری بیشترین تعداد بازی را انجام داده اما دانیال اسماعیلی فر عملکرد به مراتب بهتری داشته است.

مهدی شیری مدافع راست 31 ساله فولاد که سه فصل پیاپی برای پرسپولیس به میدان رفت، در مجموع 110 بار با پیراهن پرسپولیس بازی کرد و در این تعداد بازی با یک بار گلزنی و ارسال 5 پاس گل به کار خود پایان داد.

رامین رضاییان دیگر مدافع راستی است که عملکردش در این آمار مورد بررسی قرار گرفته است. رضاییان که در ابتدای نیم فصل دوم فصل قبل به پرسپولیس پیوست و در پایان فصل با قرار گرفتن در لیست مازاد گل محمدی به سپاهان رفت، در نیم فصلی که برای پرسپولیس بازی کرد، 13 بازی برای سرخ ها انجام داد و اگرچه گلی برای سرخ ها به ثمر نرساند اما در مجموع 4 پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کرد.

در نهایت دانیال اسماعیلی فر که در ابتدای فصل جاری پرسپولیسی شد، در مجموع 10 بار برای سرخ های تهرانی بازی کرده که آمار او 4 پاس گل و یک گل زده است. آماری که او را در جایگاه بالاتری نسبت به رامین رضاییان و مهدی شیری قرار می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها